Bjärsjölagård Katalogen?
Hur går det med katalogen till Bjärsjölagård det är ju bara lite mer än 1 vecka kvar nu.
Någon som vet?
Jag tror den dyker upp i början på nästa vecka, den brukar komma några dagar innan utställningen.

Katalogen bör vara hos alla utställare senast på måndag.

jippie, längtar
Vad bra det skall bli kul att läsa den.
finns på webben nu.. http://www.shetlandsyd.se/utstallningar.asp

Kommer på SSS sida också snarast, jag har bara inte hunnit under helgen tyvärr.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

#5 Du var väldigt snabb, inte många minuter sedan jag uppdaterade :-)
#5 Haha …det var en ren tillfällighet att jag gick in o kollade en andra gång där, skulle precis stänga ner datorn..:-)
finns det ngt o göra om det blivit fel i katalogen???

#8 Jag har skickat ett pm till dig.

Nr. 68 DENISE kommer inte. För fet
/Therese.
Medarbetare på Arabiska Fullblod och Westernridning iFocus

#10 Men Ni kommer väl??

#11 Självklart! Bjärsjölagård är ju bara ett måste. 
/Therese.

#10 Men vad tråkigt… hade velat se henne, såg att hon är e.Fredrik (som mitt sto i samma klass - Hälleluja - inte så smal hon heller)

Jag har två fetknoppar att visa.
Jag har inte fått katalogen och fick den inte till riks iheller, skumt
.

#14 Är det rätt adress som du har i registret (passet).

Kanske inte vid närmare eftertanke men i anmälan har jag skrivit rätt samt eftersändninga av post.
Jag har inte heller fått katalogen, trots rätt adress. Förhoppningsvis dyker den upp i morgon. Om inte, skulle någon vänlig själ vilka kolla vilken tid klass. 10 går?!
klass:10 går efter lunch. Lunch kl12:30

#16 Ägaruppgifterna finns i registret och kommer upp automatiskt när hästen programeras in, om jag har förstått det hela rätt.
Hoppas de som har sjuk/sjuka hästar hemma inte kommer. Man skall skriva under och intyga på hästägarförsäkran bla. att ponnyn inte under de tre senaste veckorna visat tecken på smittsam sjukdom samt ej heller varit uppstallad där man kan misstänka att smittsamsjukdom föreligger.
Även om man inte vet att det är smittsamt är det mycket oansvarigt att chansa och åka trots vetskapen om att man har sjuk/sjuka hästar hemma.
Veritas odium paretFörvånad
#14. Jag fick min katalog i går tisdag så den kan nog komma även i dag onsdag.
Är det någon mer än jag som reagerat över den "nya" turordningen visningarna?

#21 Vilken tänker du på då?
Att gallstona går nästan först på dagen!

#24 JO jag tänkte på det med , sen så går ju 3 åringarna först på dagen men det har ju hänt förr det med men det var ett tag sen .

Om du behöver info kring fredagskvällens middag så kan jag berätta att info kommer ikväll, senast imorgon bitti, på Syds hemsida.
Behöver du vägbeskrivning så kan jag hjälpa till:
Pärups bygdegård. På väg 13 (som går mellan Sjöbo och Hörby och är vägen som du kör för att komma till Bjärsjölagård), i Korsholm sväng mot Kivik. Följ vägen några km, i Pärup sväng höger mot Bjälkhult/Bygdegård. Efter några hundra meter kommer bygdegård på vänster sida.
Axona vandrarhem:
På väg 13, sväng i rondell mot centrum/Ica Maxi. Kör igenom centrum tills du kommer till en liten rondell, ta höger (finns en liten skylt med "Axona"). Följ vägen, passera Lantmännen bl a på vänster sida, följ sedan skyltning med "Axona" till vänster.

Jag har blivit övertalad… Denise kommer i alla fall
/Therese.
#20 är det någon som ska visa på utställningen som har sjuka hästar hemma? Vet man om detta så tycker jag att det är fruktansvärt dåligt att man tillåter dom att komma till utställningen.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Nu är äntligen Denise bada. Imorgon ska hon lastas och sen bär det iväg 45 mil.
/Therese.

#27 Jag vet ingen men har bara hört att det går väl en del som vanligt lite här och där
Gölshults Game Boy kommer inte imon då han e utlånad till en fodervärd i Olofström, så d blir ba sto o föl.