Agilty
Finns det ngnstans där man tränar agility med sin shettis i västragötaland?? Typ Göteborg Trollhättan , ngnstans i västra götaland? OCh var kan man hitta tävlingar i agility i västragötland eller i hela sverige? Förutom klubbenshetland.se?
Ska prova på verkar skit kul ju :P
Taack på förhand :)

skicka kullen ett pm. Hon brukar ha hemma hos sig. Hon bor i Brålanda
Fortsätter den här tråden med en följdfråga :O)
Finns det ngn som har nå agilitykurser i Gävleborg?
Ursäkta Hanna om jag kapade din tråd :O)

#2 Det kan vi lösa.
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se

Hmm jag har tränta samt tävlat i Vartofta rid & kör sällskpa, dock en bit att åka för dig. Det har dock inte vart något där men ska snacka med hon som har haft hand om det på tisdag och fråga om vi kan dra igång något igen. Kan ju skriva här sen här sen om du skulle vara intresserad :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Stall Hippos i Sätila tror jag du kan prata med

Kika in på denna hemsida så hittar du tips om träningar och tävlingar. Och även kontaktinfo till Stall Hippos.

#0 Det skulle jag också vilja testa,tror min lille skulle tycka det var jätte kul =)
#3 Bra Ahnna :O)

taack :) ska kolla :D

ag har inte kollat med henne som håller det i vartofta, pga att hon inte var på träningen i tisdags. Men jag träffar ev. henne på lördag då kan jag höra med henne och sedan meddela här !:)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
#11 Jag skulle gärna vilja vara med om det inte krockar med något annat. Skulle vara så roligt att träna agility, det är ju inte speciellt långt bort heller för min del!

#12 okej :) tyvärr träffade jag henne inte idag heller men det blir ev. på tisdag , annars helt hundra att jag träffar henne nästa lördag! Ska höra med henne då, har vart dåligt med uppslutning dom gånger vi haft det men ska se om vi kan få ihop ngt igen ;)
Jenny

#12 Så nu har jag hört med den ansvarige i Vartofta, och det kommer vara tävling i agiltiy samma dag som Shetlandväst har sin utställning där, dock blir det ingen träningen innan . Jag vet inte om man måste vara medlem för att få vara med och tävla men gå in på www.svenskidrott.se/o/vartoftark Och kolla på "Nyheter" eller "Aktivitetskalendern" och kolla upp hur det ligger till! 
Jenny
Taack för alla svar :D