Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettutställning
Läst 321 ggr
Ellinor Johansson
0

Vinterutställning

Det kan väl inte vara sant att Nords välordnade och super trevliga vinterutställning i Köping inte blir av nästa år??

Cattis
0

Jo tyvärr verkar det så. Himla synd, för den var ju väldigt poppis.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Ellinor Johansson
0

Varför lägger man ner en så omtyckt och trevlig utställning? (Med varmt ridhus)

Köpings utställningarna ju ett stort upptagningsområde

PP
0

Det är inte alls bestämt ännu var Shetland Nords "sydliga" vinterutställning kommer ligga nästa år. Ett önskemål från våra medlemmar har dock varit att den bör alternera mellan olika områden (Västmanland/Dalarna/Uppland), varför det finns diskussioner om att lägga den på annan plats.

Eftersom vi avslutar utställningssäsongen med Halloweenutställningen i Hallstahammar i år, känns det rätt naturligt att vi börjar i någon annan del nästa år. Men, som sagt, ingenting är bestämt ännu. Och att säga att den "läggs ner" är i vilket fall helt fel, eftersom den säkerligen kommer tillbaka till Köping ett annat år.

Ellinor Johansson
0

Synd att ni väljer att flytta på vinterutställningen, det har blivit en mycket trevlig och uppskattad tradition och började med Strömsholm 2003 (-20 grader tror jag)

Ja jag vet att jag har sagt att vinterutställningar var helt idiotiskt och att ingen kommer att riskera livet på snöiga isiga vägar, men man kan väl ändra sig?

AnnaLundin
0

#4 Visst är det bra att man FÅR byta åsikt ibland! :D

*längtar till vinterutwställningarna*