God morgon!!! 31/8-08
Här blir det en lugn dag idag. Huvudet värker efter gårdagens 40års fest.
Bara grejja med kusarna idag o njuta av min absolut sista semesterdag, imorgon börjar allvaret igen, kl 21.00 ska jag infinna mig på min arbetsplats, undrar hur jag ska kunna hålla mig vaken en hel natt, har ju sovit på nätterna nu i 9 veckor.
Ni får alla ha en bra dag!!! Jag kryper nog ner under täcket igen o kurerar min onda hårbotten

Här är det lite mulet idag men jag är uppe ändå. Idag ska jag grejja lite med hästarna. Men borde också tvätta lite inför nästa veckas minisemester till Mullsjö. Är ju en fördel om man har kläder med sig Sen har jag även fullt upp med ett nytt data program. Massa bilder som jag ska redigera. Hela hårddiskens bilder ska förminskas och märkas. Har hur många bilder som helst kvar =( Men de är lite roligt också
Bifogar nytaget kort på års fölet
ha en bra dag

God morgon .
Idag är jag trött efter en låååång men rolig dag På Bjärsjölagård , när jag kom hem så var det bara att ta sig till kräftskivan och sänggåendet blev sent i natt och det känns i kroppen idag :-)
Även mitt lilla ben där jag fick mig en god pärla i går känns och syns ;-)

god middag!
strålande sol och varmt idag med - härligt! Sliten efter gårdagen som blev sen. Flyttade hästarna till nya stallet igår kväll efter Bjärsjölagård. Det var beckmörkt innan vi kom hem… varit där ute nu i fm och tittat till dem och de verkar vääääldigt nöjda med nytt, orört bete upp till knäna :)

go dag
här har varit full fart sen i morse.
Vi har faktiskt lyckats löshoppa med Jozo idag, han tyckte det var kul men när man la upp hindret lite så blev det jobbigt.. har nog aldrig träffat en så bekväm häst som honom, men han fick allt ta i lite !
Snart är det fotboll o sen ska äldsta sonen hämtas från sitt läger, jag får ett par timmar själv hemma ! men nu längtar jag väldigt efter min son, ska bli skönt o få hem honom !
hoppas alla får en fortsatt bra dag !