Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett23-säljes
Läst 1253 ggr
Bofride
0

Välkört shetlandssto

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sessan, brunt sto f-98, ca 95 cm, e: Dollman u: Baronässa. Lugn men framåt ponny som är tävlad i körning sen 2002. Riden och löshoppad. Kvalitetsbedömd som 5-åring, utställd med 38 p. Lätt att hantera, transportera, sko och klippa. Har pass och är chipmärkt, stelkr. o influensa vaccinerad, skodd o försäkrad. Tycker om att bli ompysslad och att arbeta. För mer bilder och info, gå in på www.bofride.se

nallebjörn
0

skumt! läste just annonsen på en säljsida….  Flört

Chansen
0

Helkomiskt he, he, heCool

kacka
0

Åååååååh, en brun!!!!

Zebben
0

Är det Sessan som Veronica tävlade? Glad

Bofride
0

Ja, en brun ;-) Någon Veronica har inte tävlat min Sessan vad jag vet om.

Zebben
0

Nä, då tog jag fel. Såg nu att Ditt sto var född -98. Då var det fel sessan. Räcka ut tungan

Between
0

Vad kostar sessan?

Bofride
0

Då hon inte är såld ännu *putt*

Ahnna
0

Hade GÄRNA tagit henne, men hon är inte stamboksberättigad va? Eller minns jag fel?

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Bofride
0

#9 Hej Ahnna! Roligt att du hittat hit. På grund av Sessans stam så kan hon inte stambokföras, men eftersom jag inte skulle ha använt henne till avel iaf så har det inte varit aktuellt. Hon förblir en "arbetande" ponny som förhoppningsvis kommer att glädja rätt köpare snart!

Sehvrin
0

Åh, så fin hon är…. (tycker jag nog för hon liknar lite en av mina hästar =) Tyvärr har man varken tid, plats eller råd för en tredje häst…..

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Ahnna
0

#10 Ja, jag tänkte väl det. Men det är synd att hon inte har full stam, för hon är fin! Och VÄLDIGT välkörd! Cool

Som sagt, jag hade gärna tagit henne om hon bara hade haft alla namn på rätt plats i stamtavlan… Hoppas du hittar en bra köpare snart! Förresten, blidde det inget föl hos dig i år?

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se