Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 827 ggr
Rubiinen
0

Hemsida?

Nån som vet om man kan göra nån enkel men ganska snygg hemsida Gratis? Har försökt leta men hittar inget  Gråter

Milla
0

japp passagen har gratis sidor, har du frontpage?? då gör du sidan där och laddar sen upp den. Det är så lätt så att jag själv klarade av att göra hemsida och då är det super lätt

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

[Anna-N]
0

Spray har mycket enkla modeller att följa. Det är superenkelt. Inte särskilt snygga kanske, men man kan ju välja bland flertalet olika mallar. Vad som passar en bäst i tycke och smak. Det är helt gratis.Flört

cinna
0

Kan man få hemsidor med lösenord där? Vill kunna lägga ut kort på familjen så släkt och vänner kan se den delen, men vill liksom inte lägga ut barnen till offentlig beskådan om ni förstår vad jag menar…

Unlocked
0

Finns ju även freewebs.com (engelska) & nogg.se (svenska)
Lycka till med sökandet och hoppas du hittar något som passar! :)

Sofia_Schultz
0

Finns även www.tripod.com Det e iofs på engelska, men det är rätt lätt att förstå ändå.

HannaBanna
0

www.freewebs.com Är en bra sida :)

Milla
0

hur går det med hemsidan??

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Rubiinen
0

Inge bra… Ja gav upp…. Finns det nån som kan göra själva sidan åt mej? Så´kan jag fixa me bilder m.m .

Vore supersnällt :D

Anna
0

finns även Geocities.com, en del av Yahoo!, men det är lite mer komplicerat enligt mig. Jag använder dock alltid GEO eller Freewebs!

Lycka till :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

hjarter_dam
0

går webbdesign i skolan nu så innan sommaren så kan jag nog =)

Odegaarden
0

Hei.Vi har en hjemmeside på www.123hjemmeside.dk der er det gratis første mnd,også koster det litt etter på.Men det er en super enkel side som ALLE kan lage,det er meget enkelt å legge inn bilder og lage flere sider.Ta en titt det er det verdtGlad

Du kan se vår side på www.123hjemmeside.dk/odegaarden

Lykke til!

dajmie
0

8# jag kan eventuellt hjälpa dig, du kan titta på min sida om det är något liknande du vill ha, eller något annat. Min hemsideadress är. http;//hem.passagen.se/lacanobia1/

AnTeX
0

jag vet ett bra progg:D

www.intellyweb.se där kan du ladda ner en gratis version av progget sen så ifl du tycker det e bra så köper du det och slipper reklamen som blir finns språk tilläg att ladda ner:D

sen behöver du ett webbhotell osså som du laddar upp din sida mot:D