Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett11-skötsel-hästhållning
Läst 741 ggr
NettanW
0

07:or

Vad gör ni med era 07:or i dag?  Hur har ni lagt upp hösten/vintern?

Är bara nyfiken då jag tänkt att börja aktivera min lite mera, men vill ju vara försiktig så att det inte blir för mycket.

Jag har för mig att det skall finnas en tråd om detta, men kan inte hitta denna.

För senaste info om min lilla skrutt Pockis besök min Blogg

exitingsvillemo
0

Min 07a ska få följa med på promenader nu i höst, vi har även börjat trickträna lite smått :O)

Milla
0

min gör inte ett dugg mer än går i hagen och blir bara tjockare och tjockare.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Joystick
0

De va nog jag som startade den tidigare trådenGlad

Joystick och jag fortsätter med våra små och ibland större äventyr. Han får hänga med på det mesta.

Jag går ju inge vidare så här hemma finns både rullator och permobil.

Så ibland blir de promenad med mig och rullatorn. Ibland tar vi lite längre turer och då åker jag i permobilen och Stickan får gå eller springa bredvid beroende på hur fort vi åker.

Försöker aktivera Joystick 3 dagar i veckan förutom de dagliga borstning då.

Vi tömkör, promenerar med permobilen efter vägen. Ibland parkerar vi på vägen och går in en bit i skogen, beroende på MIN dagsform. I dag i veckan följer han med på släp när jag kör nordisen Krutrök.

Oftast så har Joystick på sig en liten tömkörningsgjord med nåt hängande på båda sidorna för att vänja sig med skrammel.

Vi kliver också i skacklarna på stora rockarden och maratonvagnen bara för att.. å ibland slänger jag ut några bildäck på gårdsplan och går igenom  mest för HJÄRN aktivitet

Jag har inte köpt någon sele till lilla gubben ännu.

Pappa Joy Toy 92 cm

mamma Diora 106.7

Joystick hemma mätt igår kväll manken ca 90 cm och den bakre delen ca 95 cm. Mätt med tumstock och skidstav på stallgolvet ..

NÅN som vågar sig på en gissning hur hög den LILLE kan tänkas bli??

Min tanke.. att vi ska jobba på så här. När jag har vågat mig på att köpa sele så kommer släpa till som nästa moment.. Ivår ska han gå med vagn hade jag tänkt

Anna-Carin

Joystick
0

Ingen som vågar sig på en gissning??

Anna-Carin