god morgon 2 sept
God morgon
Här är de mulet och blåsigt brr riktigt höst väder. Ska strax åka till jobbet en sväng. Börjar lite tidigare idag så dagens ska bli längre. Efter jobbet väntar hästskötsel och motion av mina hästar. Sen väntar Mullsjö. Ska åka dit några dagar. S¨hur aktiv jag kommer vara på forumet är svårt att säga. Har en del att göra där. Pussa på ALLA fölisar ska jag hinna me
. Sen är de säkert lite annat också
.
Så hoppas vi ses i Värnamo på Lördag
Ha en riktigt bra dag alla

God morgon!!!
Här är det väldigt höstigt väder, blåser o småregnar.
Idag ska jag ut till hästarna på förmiddan o grejja lite.
Ikväll kl 21.00 börjar jag arbeta, första natten egter semestern, bara jag kan hålla mig vaken
.
Ha en bra dag allihop

Morrn morrn , här skiner faktiskt också solen undra hur länge det ska hålla i sig.
Har alla redan hunnit ringa SLU och det har väl blivit lite misstag där då allt inte hade blivit iväg skickat till SH , bara halva härstammningskontrollen hade kommit iväg och nu försöker jag få tag på SH men de svarar inte i telefonen även om de ska vara tel tid nu ;-) Men jag hoppas att jag får tag på dem och att när de väl får uppgifterna ser till att de förs vidare till Fredrik så snabbt som möjligt så Bethovens stamboksföring kan få bli färdig någon gång.
# 2 Krya på dig och så fin han är James :-)