Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 731 ggr
polgara
0

God morgon!!! 3/9-08

Nu har jag precis kommit hem från jobbet, ska hoppa in i duschen o sen krypa ner under täcket. Ska ut men byrackan oxå.

Ungarna är sjuka, feber, ont i halsen o snuviga, typiskt när skolan precis har börjat

I eftermiddag blir det hästarna för hela slanten

Sasser
0

Godmorgon!

Hemma idag och vabbar lill tjejen:(. Mellandottern fyller 11 år så lite kalas blir det här idag. Grabben åker till Arvika idag på Resport Trophy Cup och det känns himla tråkigt att missa. Men men… jag har ju fullt upp med ponnysarna i helgen så grabben får klara sig utan sin hockeygalna mamma.

I Dalarna finns det inte annat än REGN att erbjuda.

Ha en bra dag!!

shettismaffian
0

Morrn morrn ska snart till mitt nya jobb och titta på schema förslaget.

Sen blir det stallet och köra lite i regnet usch va vädret är trist, vill ha lite uppehåll och inge blåst.

Annars blir det relativt lugnt idag älsta sonen hemma , förkyld + att han ska in i morn igen till Asrid Lindgrens barnsjukhus för att instalera sin insulin pump.

Så han har tjatat om att få rida idag så då får de bli så jag kör och han rider-

Ha en bra dag allihop

Midlingur
0

Godmorgon!

Idag så ska jag ringa och säga upp mina boxplatser då jag hittat en lösdrift istället. Lite nervöst faktiskt, hoppas inte att stallägaren tar illa upp……

Är ledig hela dagen, även imorgon.

Miija
0

God morgon önskar jag er alla!

Min känns inte vidare god med de funderingar jag har kring mina pållar just nu. Överväger att låna/sälja ut och det känns vidrigt inombords.

Solen kikar fram genom molnen som samlar sig. Regnet de utlovade i natt uteblev så jag håller tummar för uppehåll. Dock har de "lovat" höstväder med regn ett tag framåt… Bläää!

Ska fixa stallet så det står i ordning om det blir för tråkigt väder.