Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 660 ggr
hejjagheterellen
0

slutar logga in?

om man slutar att logga in på sin användare, försvinner den då? och hur lång tid tar det?

exitingsvillemo
0

men om du helt enkelt ibte vill vara kvar som medlem, sluta då lägga in inlägg… Spelar det ngn roll om du står som medlem eller inte?!?

Mmia
0

#1 Jag tror nog att hon är rädd för att den ska försvinna om hon är här inne för sällan. Tror inte att det är för att hon inte vill ha det kvar.

Själv vet jag inte hur det är men tror nog att det finns kvar så länge man vill. Skrattande

lisette
0

den inaktiveras aldrig.

exitingsvillemo
0

#2 hon frågade i en tidigare tråd hur man gick till väga för att avsluta sitt medlemskap, så jag tror att det är det hon är ute efter… men hon kanske har ändrat sig

hejjagheterellen
0

nej min lilla syster är med inne på min användare, men jag är aldrig aktiv. men jag fattar ju fortfarande inte hur man tar bort den? kan någon ta mitt lösenord och sen ta bort den åt mej? :)

exitingsvillemo
0

skicka lösen i PM till mig så ska jag försöka lösa :O)

hejjagheterellen
0

åh tack :D

exitingsvillemo
0

kommer tyvärr inte in på din sida, det står att ditt konto nekas…

IdaT
0

#8 Det är nog en support/hon själv som har fixat "Användaren finns inte, är avstängd från iFokus eller har avslutat sitt medlemskap på iFokus."

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.

exitingsvillemo
0

men användaren fanns kvar när jag gick in på hennes sida, med henes lösen, men det stod att konto nekas…

Jaja hursomhelst så verkar ju bekymret vara löst då