God morgon 4 Sept
God morgon
Är de ingen som skrivit god morgon idag? Då får jag göra de =) Här ar allt bra. Alla hästar är så underbara. Fölisarna busar och mab får både pussar och en och annat litet små naffs =) Men så söta dom små minifölen är. Nästan så man vill ta med dom hem.
Hästarna har fått frukost och stallet är mockat. Alla hagar är kollade så nu tar jag mig en liten frukost rast. Innan jag ska ner och ta hand om hästarna igen.
Hoppas alla får en bra dag
god morgon, satt precis och funderade när du skulle lägga ut en god morgon tråd Zettan :O)
Antar att du är på Jäboruder?
här skiner iaf solen idag, riktigt fint väder, hade väldigt mkt planer för idag, tyvärr blir det aldrig som man tänkt sig.
Sonen har fått ngn typ av magsjuka… Inga spyor…ÄN… Utan bara bakvägen, vet inte om vi har dragit med oss ngt hem från Bulgarien… Min moster och kusin är också risiga i magen (dom var också med till Bulgarien) Är han inte bättre i morgon så blir det hälsocentralen.
Idag blir det väl en lugn dag i sängen/soffan med en Nalle Phu bok och lite mys :O) Ganska trevligt det med
God morgon! I dag skiner solen och det är härligt! Ska ta och städa och plocka in ved, så den kan torka innan man behöver använda den. Sen ska jag till min syster och hjälpa mamma som är där och är barnvakt åt syrrans barn. Sen ska jag nog gå ut och gå med Bill. Han är inte så lycklig att behöva ha semseter en vecka. Men hans kropp behöver nog lite ledigt, så den får återhämta sig. han har haft många tävlingar nu ett tag. Men nu är det bara två kvar. Den första den 20sep och den andra 4-5okt.
ha en bra dag alla! Hoppas att ni får lite sol med.

#1 japp jag är på Jäboruder
Hjälper till lite med pållarna här.
#3 Zettan, ta med kameran ut när Du går till pållarna igen, vill ju se mer av de små "knattarna"
Knäpp många kort på lilla Benji.. Den lilla gullungen

God förmiddag!!!
Idag bar det av till stallet tidigt, för stona har stått inne i natt. Stallet är mockat o färdigt för kvällen, då är det bara att släppa in busarna.
Dagen blir lugn för övrigt, 2 sjuka tonåringar hemma så det blir lite pyssel ändå. Förstår inte varför grabbar alltid blir så mkt sjukare än tjejer.
Tjurar lite över att jag inte kommer iväg till Värnamo på lördag.
#6 grabbar är lite mesiga vet du väl ;)
Min karl har minsann 45 graders feber så fort han blir lite snuvig…