Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 645 ggr
Rubiinen
0

KM i Dalarna

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det nån som ska tävla KM med RKS i Hedenslund ( Dalarna) ? Ja ska dit med "mina"  2 Shettisar Cornelia o Viktor Glad

[Anna-N]
0

Jag ska iaf dit och titta på duktiga ekipage, tänkte jag.Flört

Rubiinen
0

Hehe ok ;) Vrf inte tävla?

[Anna-N]
0

Nej, jag har inte någon sådan duktig ponny ännu och så ska man kanske vara lite duktig själv också. Så roligt ska ni inte få.Räcka ut tungan

Håller mig på publikplats när det gäller den saken.

Rubiinen
0

Hehe ok Skrattande Men Agility är ju inte så svårt Flört

PP
0

Jag funderar som bäst på om jag ska anmäla eller ej… Tycker kanske att mitt 4-årssto gjort sej förtjänt av lite semester, men å andra sidan är det ju så nära så man ska väl kanske passa på.

Rubiinen
0

Ok! Är det Valkyria eller? Glad Vad ska du tävla då isf?

Emelie.Videll
0

#3 RKS är ju så bra eftersom att den är till för nybörjare…ingen kan göra bort sig där Glad

/Emelie :)

Pyttis
0

Blir nog lite "knepigt" att tävla iom att det är 2 dagar men kanske kan få till en dag som publik iaf

[Karro]
0

RKS är det bästa verkligen! Vi har haft så kul med vår shettis när vi var iväg. alla vi tre barn har tävlat med henne i olika grenar!

agility dressyr hoppning gymkhana terräng körning you name it :D 

grymt kul hoppas det blir ett bra km!

[Anna-N]
0

#7. Jodå. Jag garanterat. Finns det någon sorts drulle-klass?. Jag skulle dö om alla stod och kollade när jag skulle köra en bana. Möjligtvis någon enkel tömkörningsklass där man ska skritta och trava mellan några korner och en halt, men inget mer :-D. Cool

Nej, jag har bestämt mig att bara vara publik.

Rubiinen
0

Ok. ja RKS är bra Glad Jag e ju nybörjare i att körtävla, men d e ju kul ! Glad D gör inget att man gör bort sig. :D

Det är ingen som skrattar!  Någon som vet om det kommer några juniorer förrutom mej då :P

PP
0

#6 Ja, det är Valkyria jag funderar på att starta med i körningen. Funderar… Än är det några dagar kvar.Flört

Rubiinen
0

joo ;) Va du med i ESG ?

eva.s
0

Jag har inte bestämt mig än om jag KAN vara med. Det ligger enormt mkt jobb bakom en tävling…tro det eller ej men att vara arrangör till en liten som stor tävling suger lite musten ur en till att själv medverka. Finns det frivillig funktionärskraft över så tackar jag för det. Bara att mejla eller ringa.

Rubiinen
0

Eva! D e mej du pratat med om klubbjackorna ;) Ja tror att ja o Helen ( Hon som äger hästarna) kan hjälpa till om det behövs. Vi kommer nog åka på fredagen så vi e där nångång på kvällen. Så nånting kan vi hjälpa till med. Kunde vi bo på Vandrarhemmet?

// Frida

eva.s
0

bra tack, vi kan ta det över telefon sen. Jag hör av mig mot mitten av veckan ang. vandrarhemmet. Mvh Eva

Rubiinen
0

Ok! Du ska veta att MÅNGA är tacksamma för att du du fixar tävlingen! Ja tror det kommer bli jätte lyckat Skrattande                         Ok gör så :)

Rubiinen
0

Ingen mer som ska dit? ;D

Emelie.Videll
0

#10 haha nej tyvärr Skrattande men satsa på att komma som publik du så kanske du blir lite sugen till nästa gång:)

Rubiinen
0

Ingen?  *Putt*    Ledsen

Jess
0

Tar nog en sväng dit med shettisen…

Rubiinen
0

Ok ;) Vem och vad ska du tävla? Skrattande

Jess
0

Åker med Anton och är med i agilityn som en kul grej! Funderade ett tag på att vara med i tömkörningen men har ändrat mig eftersom jag inte tycker att vi är klara för att fixa all trav och så dessutom ryggning…för svårt för min unga kille tycker jag!Fundersam Nästa år blir nog mer lagom för oss!Skrattande

Rubiinen
0

Ok! ja har tömkört 2gånger under dom 2 år ja kört Viktor. o ja ska tävla d  me honom. Ja kmr bara se d som en träning. Ja vet att det inte kommer gå bra, även fast han är duktig. Men, Men.. D blir en kul grej bara :P

Wippen
0

Hej

Vi kommer med Wippen och Biggles och behövs det hjälp så självklart att vi hjälper till

MVH
Ann-karin

Rubiinen
0

Ok :) Vad ska ni tävla då? :)

E det Biggles som van Nord ians cup?

Wippen
0

Hej Rubiinen

Ja det är Biggles som vann Nord Ians Cup med min dotter, Steffi ska delta i Ridklassmärke II samt Lätt C:1 dressyr och hoppning 40-60, själv ska jag tävla Wippen den svarta hingsten i tömkörning, hihi, första gången för både honom och mig

Ska du dit

MVH
Ann-Karin

Rubiinen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ok va kul :)

Japp . ska ska tävla gamla lillhingsten (18år) o ett 14 årit sto ( Bilden)

Ja ska tävla me Viktor : Tömkörning, Dressyrkörning, Precisions körning o Agility. o Med Cornelia : Dressyrkörning o Precisions körning. Fast jag tävlar ju i Junior klass  Skrattande

UG
0

Jag kommer!

Vad roligt det ska bli att få se och inspireras av alla ekipage som deltar! Jag har anmält mig själv och Corall till körning precision och dressyr, tömmkörning i båda grenarna och senioragility. Nu är inte vi några stjärnor på någon av genarna, men det ska bli roligt att få vara med!

Trevligt med en övernattning, samkväm och shetlandsprat med likasinnade! Vi ses där! Glad

Rubiinen
0

Ok! ja det ska bli jätte kul :) Vi är inte heller bra i någon av grenarna.. men d ska bli kul endå ;)

Wippen
0

Ja det ska bli jättekul, jag har tömkört hingsten "typ" ett par ggr, men ska väl hinna lite mer hoppas jag, men det är tufft om tid då dotter och heltidsjobb tar sin tid, sen får man inte glömma lilla Indra som behöver ompyssling *ler*

Så när ni ser mig med hingsten så är det en riktig amatör *ler* men det ska bli kul att se alla fina shettisar

Hingsten skall också vara med i 30-40 hoppning och 40-50 hoppning och ridklassmärke 1

Rubiinen
0

Ok Va kul ;) Ja e oxå supernybörjare :P

Jess
0

Vad bra det är med en klubb där man kan komma precis som man är oavsett om man är nybörjare eller har varit med ett tag!Glad

Sara.minishettisarna
0

självklart ska man dit;D

Emelie.Videll
0

#34 du och jag sara, kämpa som f*n

Sara.minishettisarna
0

#34 eler hur ! Vi ska vinna xD

Emelie.Videll
0

#36 hahaa..hmmmm knappast

Rubiinen
0

Inga fler som ska dit?? Skrattande

Ahnna
0

Jag hade gärna åkt, men eftersom Rival precis är hemkommen efter betäckningssäsongen så är han inte i slag för att tävla. Och jag har nog ingen lust att åka så långt helt själv, även om det hade varit kul att åka och titta. Men om någon har vägarna förbi och kan plocka upp mig så… *klipper med ögonfransarna*

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Rubiinen
0

hm ok :/

Såg att det var jätte många som kommer :D Startlistarona har kommit upp :)

Ahnna
0

Kom på att vi har en titel att försvara! Eller två… Men de är ifrån 2003, om jag inte minns fel, så det kanske är för sent att försvara dem nu? *hihi*

www.stuteriprecious.se

Rubiinen
0

Vad då för något? ;)

Ahnna
0

Jag blev "bästa seniorkusk" och Rival blev "bästa hingst" på det KM:et. Sedan dess har vi inte tävlat, så vi har inte kunnat "försvara oss"!

Räcka ut tungan

www.stuteriprecious.se

Rubiinen
0

Hihi ok ;) Men vrf har du inte tävlaT?