Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 581 ggr
shettismaffian
0

Godmorgon 8 september 2008

Godmorgon hittade ingen morgon tråd så jag provar skriva en.

Här är grått och trist och jag har precis packat mellan sonens matsäck , då de ska på utflykt med skolan. Älsta sonen är lite nervös första dagen i skolan med insulin pump.

Själv ska jag ta mig en tur till stallet och fixa lite, man får passa på när man har förmiddagen ledig.

Ha en bra dag och Grattis alla som premierade och ställde ut i helgen många riktigt fina poäng.

polgara
0

God morgon eller vad man nu ska säga, ska snart krypa ner mellan lakanen. Har jobbat i natt o är helt slut. Hade mkt o göra. ästarna är iaf fodrade o utsläppta i det gråmulna vädret.

När jag vaknat ska jag ta mig till stallet o mocka.

Ha en bra dag allihop!!!

VeronicaP
0

God morgon , idag är jag trött och sliten efter hela helgens utflykter , men det har ju varit roliga utflykter så jag överlvernog.

Idag så fyller mellanpojken 12 år och det är kalas ikväll och frågan är ju om man överlever det *S*

Ha en bra dag alla :-)

Mulla
0

God middag!!

Här är det precis som vanligt grått, regnit och tråkigt. Sitter på jobbet och har lunchrast. Passar på att smyga in lite här.

Ska eventuellt åka till mamma idag eller i morgon för att hjälpa till att flytta tanterna med barn till sommarbetet för att få äta upp det som kommit fram för en sista gång..

Nu ska jag ta å ringa lite igen, ha det bra ni andra.. Mvh Malin