Skäckhingst???
dessa funderingar dessa funderingar!
Funderar på att betäcka Mimmigumman RS 2678 nu också.
vill försöka att betäcka med en brun- eller svartskäck hingst var finns en sån? funkar egentligen med vilken färg som men helst inte fux (är inte jätte förtjust i fuxar liksom)
Tacksam för förslag

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Hej
Ja funderar du på någon annan färg än fux, har du ju alltid Stjernens Patrick isabell. har fina gångarter, jättebra lynne och så snygg färg. Pma mig om du är intresserad!
Monica

Annelunds Garcello finns i varberg på Annelund, han är brunskäck

#2 Är annonsering tillåten på forumet? Bara undrar.
Det är väl en sak att informera om att det finns en hingst någonstans, men det där lät som "ta min hingst istället"…?
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se

¤4 du har helt rätt.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Åk till Stuteri Stjernen i DK där finns många skäckar! Det är inte längre och svårare att åka dit och betäcka än att åka till någon här i Sverige!

förlåt, visste inte att det var så! Men givetvis ska jag hålla mig i skinnet. I o f s tycker att att en sån här tråd leder till reklam oavsett vem som skriver inlägget! Men jag lovar att inte göra om det!
/Monica

#7 Man kan tipsa om ett hingstnamn (eller flera) när någon frågar efter det. Skillnaden på att tipsa om en eller fler hingstar och på att göra reklam, är väl så som du utformade ditt inlägg. I mina ögon helt klart ett försök att "sälja" in den hingst du har på station. Men det är lugnt, nu vet du ju hur vi brukar/inte brukar göra här med reklam för hingstarna. :-)
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Om du INTE vill ha fux ska du INTE betäcka med rödskäck, fux, isabell, rödblack, rödskimmel eller annan "röd" hingst.
#9 instämmer, isabell är ju fux i botten den med… Fast med ett gulanlag.
#9 - är det inte lite sent påtänkt, att komma med det tipset fyra månader efter att tråden skapats, efter att betäckningssäsongen är avslutad för de allra flesta?