Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 324 ggr
Annette
0

Välkomna, alla nya medlemmar

Den senaste tiden har vi fått en hel del nya medlemmar. Det är jättekul! Vi är nu snart uppe i 440 st.

Det vore lite kul att veta hur ni som är nya "hittade hit".

Känn er hjärtligt välkomna, både nya och gamla medlemmar!

Susanne.Nygren
0

Hej på er! Jo, givetvis har jag vetat om detta forum sen det startades och innan….Fundersam Grejen är den att jag var medlem i det förra forumet och blev så J…A less på allt (som nu är överspelat) att jag tjurskallig som jag är valde att INTE ens titta på det här forumet. Men jag är inte sämre än att jag kan ändra mej…. Efter Umeå-utställningen var några kompisar ganska upprörda över några kommentarer och jag kunde inte låta bli att tjuvkika…Oskyldig Till sist var jag och tittade på resultaten från Sikeå och ville gärna få visa upp mina egna pållar som var där…. Skrattande På den vägen är det. Vänliga Hälsningar Susanne Nygren.

kacka
0

Jag hoppas att du kommer trivas bättre här än vad du gjorde på förra forumet…

Susanne.Nygren
0

Tack. Jag kommer säkert att trivas här på forumet. För det mesta blir ju "saker" vad man gör dem till, eller hur? Glad

Maja
0

Räknas man som ny här kanske? ;) Haha.. Tja, jag vaken äger eller sköter shettisar, men jag HAR gjort det…..för några år sedan.. :) Haha.. Hittade hit genom Ridsport iFokus, så helt ny på iFokus-sidan är jag ju inte helt.. :)

Rubiinen
0

Jo.. Ja har vart medlem i några månader.. ja va inne på www.shetlandsponny.com o så hittade ja hit :D

Ahnna
0

Jag hittade hit för länge sen, faktiskt, men orkade inte fördjupa mig i hur det fungerade. Har lite svårt att läsa så här liten text… Men så kraschade ju mit andra förmiddagsnöje, Bukefalos, och då hade jag plötsligt inget att göra på dagarna… Så jag gav det här en chans till, och hittills är jag kvar, efter 2 dagar.

Flört

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Niklas
0

#6: Har du sett att du kan ändra hur texten ser ut i dina inställningar?

Välj "Inställningar" - "Personliga inställningar" och rulla ner en bit. Du kan ändra radavstånd, teckenstorlek och teckensnitt. Glöm inte att spara när du har gjort dina inställningar.

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning