God morgon 080909
God morgon
Idag så regnar de. De är så trist. Fick i allafall nytt bete till stona igår så nu har dom att äta. Ska se om jag kan ordna lite till. Eller så ska mina börja gå in snart på nätterna. Vi får se. Träna även med Lee igår så jag kan visa henne i helgen. Hon är hur snabb som helst så de blir till att springa på.
Idag ska jag trimma Bastic som även han ska me på utställning i helgen. Ska bli kul att visa lite
.
Hoppas alla får en bra dag
Godmorgon , även här uppe är vädret grått och trist. Idag blir det att gå runt och sätta upp lappar om ny stallplats, gå på kurs . Sen åka upp och titta till mitt troll men jag känner att jag inte har någon vidare lust efter vad man fått utstå där uppe .
Ni får ha en bra dag
sååååå trött i dag. Zzzz… Har kunnat fortsatt sova några timmar till.
Regnar inte här ännu, men grått är det, väldigt grått.
Ska ha "ridlektion" för min kompis medryttare idag, av ngn anledning så tror dom att jag är mkt duktigare än vad jag är :O/ men men, får vi slå våra kloka huvuden ihop så kanske vi kan komma fram till ett och annat.
Ska väl ut och jogga Alvina också, framåt kvällen.
jaja, ska sluta svamla i nattmössan nu :O)
Hoppas alla får en trevlig dag
God morgon!
Det är en underbar morgon med tendens till sol. Dock blåser det lite men så länge det är uppehåll får man vara glad.
Idag blir det skolan, det blir psykologi hela förmiddagen.
Ha det gott!
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Godmorgon
Ja, även här så regnar det, grått och trist. Har skickat barnen till skolorna och fodrat hästarna som är hemma, sedan blir nog till att tända en brasa i kakelugnarna, för det är lite gråkallt, brrr.
En ljusglimt är att min bästa vän kommer hit och fikar idag, det ser jag fram emot
, det var ett tag sedan sist.
Ha det gott och ha en bra dag

God morgon!!!
Här regnar det som vanligt. Har åkt på en förkylning igen. Idag ska jag inte göra nått speciellt, det blir stallet på förmiddan, med mockning o att som hör till o så ska jag hämta spån.
Ska hämta ut min bil på verkstan oxå, kopplingsvajern gick av på den när jag var ute o körde.