Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettavel
Läst 548 ggr
Ahnna
0

Frågor om webrullen

Undrar ett par saker och Fredrik har inte telefontid på några dagar. Ni kanske vet?

Är webrullen istället för de vanliga språngrullorna? Behöver man bara fylla i siffrorna på nätet och inte skicka någon mer språngrulla förrän man vet resultatet följande år?

När man har fyllt i hela formuläret med alla siffror på samtliga ston, ska man göra något mer än "spara" dem? (Det vill säga, har jag missat någon knapp någonstans?)

Hur rapporterar man makulerade betäckningsrapporter i webrullen? (Hur rapporterar man det på den vanliga, hanskrivna varianten?)

Gröna lapparna, de ska fortfarande skickas va?

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Ahnna
0

Hittade precis en ny sida där man kan klicka på "avsluta". Så den frågan är besvarad.

www.stuteriprecious.se

Cattis
0

Du skriver ut språngrullan från nätet och skickar per post, precis som innan till Sh med alla rapporterna.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Ahnna
0

#2 Så mycket fattade jag, efter att jag hittade rätt sida.

Men hur gör man om man har en makulerad rapport, vilket jag förstås har…

www.stuteriprecious.se

Cattis
0

#3 Skickar med dem helt enkelt… det brukar jag göra. Och skriver på dem att de är makulerade…

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Ahnna
0

Skickar du bara det gröna pappret då? (Som är överstruket och med texten "makulerad".) Eller skickar du alla tre lapparna?

Ska man kluddra dit på webrullens utskrift att man har en makulerad rapport också? Det ska man väl göra på de "vanliga" rapporterna?

www.stuteriprecious.se