Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 680 ggr
sanne
0

God Morgon 20080911

Hej hopp

Hoppas alla har det bra ute i sina stugor. Här har hösten kommit med besked känns det som, hästarna går ute men fodras på, själv tycker jag om hösten så länge det itne ösregnar hela tiden…

Ska strax iväg till jobb o så, men först ska hundarna ut o barnen upp !

ha en bra dag !

polgara
0

God morgon!!!

Här är det gråmulet o regn. Förkylningen har tagit ett rejält grepp om mig o halsen värker o feber. Ska anrt åka ut till stallet o släppa ut hästarna. Mockning får jag hjälp med i eftermiddag. Det blir inte så mkt hästrelaterat i övrigt för min del. Mest ligga i sängen o ta det lugnt

Ha en bra dag allihop

Stall-Stjarna
0

God morgon =)

Var ute o släppte ut hästarna strax innan kl 6 o då var det sååå grått o disigt, såg bara ca 5-10m framför mig =( Det är väll detta vädret som är det tråkiga med hösten… Idag ska jag ut o rida med syrran o en kompis på deras pållar, ska bli kul =) O sen ska jag "bara" plugga klart ett kapitel i kursen jag läser nu.

Ha en toppen dag!!!

Mija
0

God morgon

Även här har hösten gjort framtåg, grått och mulet och kyligt, hästarna som är hemma stödfodras de med och de är mer än nöjda med att ha lösdriften att gå in i, det är inte annat än att man inser att hösten är nog här nu.

Idag blir det lugnt, gubben och jag var till Stockholm igår och rensade ur en lägenhet på allt bohag då gubben fått ärva, phu, mitt i värsta smeten och allt, det blev en lååång dag igår och sent hem, så nu är man bra mör i kroppen. Måste vila kroppen inför helgen.

Ha en bra dag

Bjorsell
0

God Morgon

Här ska det städas både inne och ute. Den lilla fyller 1år idag - vad tiden går fort! Jag måste nog erkänna att jag är en höstmänniska, jag älskar hösten, fast inte när det blir så här mycket regn.

Ha en bra dag alla!

dranto
0

God morgon.

Ska skjutsa lillen till dagmamma sen ska jag hämta upp hästarna från betet.
Har en massa småärenden jag måste uträtta idag.
Kallt och grått ute idag men det regnar åtminstone inte.

Maria Persson
0

God förmidda!

Här i Umeåområdet så har det varit fint på morgonen men nu finns det tyvärr mörka moln inöver.
Ett TV tips för i kväll titta på premiären av Expedition Vildmark på SVTB= barnkanalen kl 19:00 för där är min son Emil med. Det känns lite pirrigt att nu äntligen få se vad dom fått uppleva för utmaningar.

Ahnna
0

God lunch, nästan!

Här är det uppehåll och hyfsat fint på himlen, efter flera dagar av regn.

Har fyllt i anmälningsblanketter till en Halloweenutställning och bokat lite halm som ska hämtas senare i veckan. Hade kunnat tänka mig att jobba lite med hästarna nu när det för en gångs skull inte regnar, men inte då - har tandläkarbesök snart som kommer i vägen. Lovar att det regnar lagom tills jag kommer hem. Obestämd

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

shettismaffian
0

God eftermiddag,

#7 tack för påminnelsen när jag läste om Halloween utställningen den ska ju jag också anmäla till kanske inte samma men det är en i oktober iallafall.

Här va grått i morse men nu tittar faktiskt solen fram, har lyckats sälja lite träns och selen + några grimmor.

Endast en sak jag ångrar nu och det är att jag lovat stallchefen köpa sadeln ångrar jag bittert nu.

Letar fortfarande stallplats mend et är svårt att hitta nått här, börjar känna mig smått desperat men men det ordnar sig …..(hoppas jag )

Ni får ha en bra dag

balotte
0

God eftermiddag!

Här tittar faktiskt solen fram nu skönt så länge det varar. Har jobbat lite med hästarna idag. Roligt att göra dom rena och fina, sedan släpper man ut  dom ihagen, jo vad gör dom hittar den lerigaste platsen och rullar sejSkrikandes. Ska snart köra till jobbet vi har vip-kväll för ett ridsällskap ikväll, så det blir sent men mycket trevligt.

Ha en bra kväll alla!