Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 734 ggr
zettan
0

God morgon 13 Sept

Morrn morrn

Här sitter jag med frukost mackan och väntar på att pappa ska bli klar. Sen ska vi åka till stallet och hämta Bastic och Lee. Idag är de den roliga utställningen i Håcksvik. Som en liten tradition åker vi på den. Nu 4:e året på rad. Hoppas verkligen vädret blir bra. De har ju lovat fint väder. För inget kul att visa ute om de regnar.

Hoppas alla får en bra dag

Anna-Karin
0

#0 Lycka till på utställningen idag!

Själv så skall jag neråt landet och hämta mina två nyinköpta hästar… så det kommer bli en lång dag med trevligt hästfolk och många fina hästar att titta på.

Ha en bra dag allihopa…

polgara
0

God morgon!!!

Själv sitter jag här med feber. Ska trycka i mig ett par alvedon. Tänkte ta mig till Håcksvik en sväng o titta på shettisarna iaf, får se hur länge jag orkar.

Ska se till hästarna sen oxå, men några aktiviteter med dom blir det inte idag heller.

Lycka till alla som visar häst idag!!!

Gosa
0

#0 Lycka till på utställningen idag.

Jag vill även sända en tanke till alla er som ska på uppsamlings-premieringen idag, lycka till.

Själv åker jag med Anna-Karin och hämtar hem hennes hingstar, ska bli jätteroligt att se dom igen.

Ha en bra dag alla Glad

VeronicaP
0

God morgon ska snart ge mig iväg till utställning i Torestorp. Vi ska visa vårat russ Mary och hennes föl Slättens Edwin.

Får hoppas vädret håller i sig då det är strålande sol just nu.

Charlotte-J
0

God morgon!

Ska snart ut och fixa det sista med Ivette + föl så maken och Elsa kan börja sin färd ner mot Uddetorp. Ivette ska stambokföras och min tid räcker inte till idag med allt inför kvällen och morgondagen, så det är tur man har en snäll familj som ställer upp Flört

Ha det så bra allihop och vi ses ikväll ni som kommer till Mantorp redan idag!

Amor vincit omnia Kyss

SaraDoos
0

#1 & 3 var där igår - titta extra noga på Gonnys föl - vilken donna! DEN hade jag lätt kunnat ta med mig hem :)

Idag ska vi hälsa på vännerna som köpt Almnäs Origo - tar  med kameran och hoppas på bra bilder som jag kan visa för er sen :)

SaraDoos
0

#0 och lycka till! Fast du ha nog redan hunnit åka… *heja Bastic* - mamma hälsar :)

Annette
0

Nu är bilen packad med människosaker. Jösses det ser ut som om vi skall ut på en jorden-runt-expedition och inte en helg på Mantorp Förvånad. Nu skall vi åka till stallet, lasta om till rätt bil, fixa häst, packa resten och lasta mor och Rosa för att på börja vår resa mot den östgötska huvudstaden. Vi tar med oss det vackra vädret. Synd att den där jädra sjön är i vägen, annars hade det varit nästan raka spåret.

På återseende Glad!

Underbar
0

God kväll

Idag skulle det bli utgång men jobba igår och har haft en jobbig vecka i skolan så det blev att ta det lugnt.

Idag har jag varit med en kompis, sen åkte vi till stallet körde ut och hon red.  Jätte gott väder att köra i, höst väder typ.  Men jag längtar ändå tillbaka till sommaren.