God morgon 14 september
God morgon allesammans!
Har precis varit i stallet och ska snart iväg till jobbet, usch jobbigt att jobba på en söndag.. +3 grader när jag gick upp i morse.. Brrrr… Tom min valack som aldrig fryser annars frös när jag kom dit.. De går ju fortfarande ute så kanske jag måste börja krångla med täcken om han fortsätter frysa. Suck.
Ett stort lycka till till alla er som ska till Mantorp idag!!

God morgon
Här skiner solen men de verkar var lite kallt i luften. Jag är fortfarande så glad över min Lee som tog guld i Håcksvik igår. De var verkligen en rolig dag. Lille Bastic fick inga höjdar poäng men ett mkt fint omdöme. De är också kul att höra att han får sina 88 i början.
Idag så ska Bastic åka på sin höst och vinter semester till Solliden. Är så tacksam för att han får gå där och leka av sig i vinter. De kommer han säkert att älska.
Hoppas alla får en bra dag. Stort lycka till er alla som ska ställa i Mantorp idag.

Morrn!
Här är det ruskigt kallt och mulet, men det ser för en gångs skull inte ut att vilja regna, trots molnen. Om det är uppehåll idag också så har det inte regnat på 3 dagar, vilket KANSKE innebär att NÅGON bonde har lyckats få in lite torr och fin halm? Hoppas, hoppas…
Skulle ha åkt och köpt fjolårshalm idag, men hinner inte, så det får bli någon annan dag. Ska troligen mini-anpassa min lösdriftshage istället, så att fölen kan gå där med sina morsor istället för att trampa upp den andra hagen ännu mer. Det är ju onödigt om en hage ser ut som ett månlandskap och den andra är helt orörd.
Ser fram emot resultaten från Mantorp!
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se

God morgon!!!
Idag har jag tagit mig en välbehövlig sovmorron. Ska snart bege mig ut till kusarna. Ska shettis anpassa staketen i en hage idag så hästarna får lite nytt bete. Sen får vi se vad jag orkar med mer, förkylningen verkar inte vilja släppa o nu har jag fått en sån där go hosta. Kanske dags att sluta röka?
God morgon!
Nu ska jag och min dotter ut och köra Bill en sväng medans det är fint väder. Sen i eftermiddag kommer min vän och klipper Bill. Hon är så snäll som ställer upp och gör det. Tack Alice!
Ni får ha en bra dag! Lycka till ni som är i Mantorp idag och ställer ut!

Godmorgon!
Micke är på barngympa med två av barnen, när de kommer hem blir det lunch. Sedan hoppas jag att han känner sig sugen att dra en repa med röjklingan i en av hagarna, det har kommit upp lite väl mycket sly.
För övrigt kommer jag att ha fullt upp med att kontrollera resultatartikeln från Mantorp hela dagen..!

God kväll
Min lilla tjej har dragit på sig en rejäl förkylning så det verkar som om vi får ställa in Svalövsutställningen i år :/ Hoppas hon blir bättre