Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 696 ggr
Anette
0

God Morgon! 10/9

God morgon alla!  Här i Uddevalla kommer det att bli soligt o fint idag Cool när dimman lättat. Vi ska till uppsamlingen i Mellerud, med två ston, så här är lite nervöst….. Hade i alla fall god hjälp av min brorsdotter Emmis att "styla" hästarna igår, så nu är de så fina de kan bli Glad

Charlotte-Aveback
0

God morgon!

Här skiner solen från en klarblå himmel! Härligt, för jag skall iväg med min dotter på, förmodligen säsongens sista, friidrottstävling utomhus! 60 m, längd och spjut står på programmet - Heja Freja! Skrattande

bonde
0

God morgon!Glad

Jag (världens mörkräddaste) har överlevt natten!!! Titta på TV till halv 4, då ögonen inte orkade hålla sig uppe längre. Har stensovit sedan dess, utan att hört minsta konstigt ljud. Tur att sambon kommer hem idag.

#1 Lycka till på utställningen.

VeronicaP
0

Morrn Morrn , själv ska jag in på travbanan och hjälpa till på tävlingarna idag. Lycka till på utställningen idag.

RebeckaKihlberg
0

God förmiddag!

Själv är man snart påväg till jobbet…får ärligt talat säga att det ska bli SÅ skönt när denna arbetsdagen är slut..inget hysterijobbande nästa vecka..tack å lov.

susanne-s
0

God eftermiddag.

Vilken dag och jag överlevde min första utställning! och är jätte nöjd!Skrattande

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

RebeckaKihlberg
0

#5 Va kul & välkommen in i utställnings-träsket!Skrattande Hur gick det då?

susanne-s
0

Han fick 38p 7-8-7-8-8

Är det bra eller för en ett åring? Jag tycker ju självklart att han är finast i Världen, och duktig han skötte sig sååå bra.  Visst får man skryta lite.

www.gullsmyrastuteri.se

Milla
0

Grattis det är hur bra som helst.

Godmiddag vi håller på att bygga om våra vinterhagar

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Cattis
0

God eftermiddag! Själv har jag skött resultatrapporteringen under dagen, plus städat lite och bara "fnulat" här hemma.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

susanne-s
0

Tack, vad roligt. Nu ska jag lägga mig på sängen, lite trött var uppe före 4 i morse.

www.gullsmyrastuteri.se

Hanna-D
0

God eftermiddag!

Dagen har varit fullspäckad fram tills nu. Ska alldeles strax parkera mig i hästarnas hage och "umgås" en stund Skrattande

#1 Hur har det gått för Freja i dag?

Charlotte-Aveback
0

#11: Jättebra, tycker jag!

Hon kom 4:a i längd på 3.81 m, 2:a i spjut på 13.75 m samt 2:a på 60 m på tiden 9.39 s. Det var premiär för henne i spjut idag så hon var riktigt nöjd! Skrattande

Hanna-D
0

#12 Hälsa och gratta! Glad

SannaHolmgren
0

Godkväll, har kommit tillbaka från brukstävlingarna i Sätila. Min häst skötte sig jättebra, ryttarinnan red jättefint i dressyrprogrammet, fast hon inte mindes vägen riktigt så kom hon på fjärde plats. Sedan vann hon i sin klass i agilityn. Jag kom fyra i tömkörningsprecisionen av fyra halvvuxna deltagare… Generad hehe… Fick rosett iallafall…

Nu längtar jag till nästa helg i frillesås och är redan nervös, jag som aldrig ens har tittat på en utställning annat än på foton. Men vi ska väl ha kul ändå.Cool

Linnah
0

Godkväll! Jag har suttit i förbundsstyrelsemöte hela dagen och det är nu fastställt att jag skall vara halvtidsarvoderad fram till kongressen i mars, vilket innebär att jag faktiskt har min försörjning säkerställd ett halvår till - phew! Även om det inte är det bäst betalda, iaf inte på halvtid, så går det att överleva. Nu känner jag mest för att sova, det är mycket jobbigt att sitta i såna här möten två dagar i sträck…

Charlotte-Aveback
0

#13: Tack Hanna! Det skall jag göra! Glad

Charlotte-J
0

Här blev det ingen god morgon då jag vaknade skitsjuk och har legat hela dagen. Nu som först kan jag vara uppe utan att börja svettas kopiöst och bli svimfärdig. Viulken tur att det inte var igår då det var Mantorp. Får se om det är något snabbt övergående eller om man får vara risig i några dagar.

Amor vincit omnia Kyss

Tigrou
0

Har också haft en helsikes dag 39,3 i temp och ont i hela kroppen jag håller tummarna för att det är en kortare förskylning. Problemet är att det inte finns tid att vila sig frisk..