Kan inte svara på PM
Är det bara jag?
Skicka knappen längst ner har försvunnit! Nu måste jag gå in på personens sida och sen klicka på kontakta för att skicka….
Delad glädje är dubbel glädje :)

Det är samma problem för flera. Himla konstigt.

Detta fel är rapporterat sedan tidigare, men jag skall påminna om det igen.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Det blev så i går för mig, har inte strulat tidigare!

Jag har påminnt igen.

#4 Då slipper jag :)
/Cattis

Precis så har det varit för mig oxå en längre tid. Blir ju lite jobbigt att skriva nytt hela tiden….. Men vi får hoppas att de duktiga ansvariga fixar till det snart.
För övrigt har jag börjat tycka riktigt bra om detta nya forum nu, även om det tog ett tag…..

#6. Jag också…

Jag har saknat "Skickaknapp" sen det blev omgjort… 
#6 o 7 Man vänjer sej vid det mesta. 
Jag har samma problem.

Jo, här med.

Jag har också haft det problemet men nu har någon vänlig själ fixat min skicka-knapp så nu funkar allt igen
TACK

Näää nu är min skicka knapp också borta
Vart tog den vägen nu da ? Jag som var så glad att den var tillbaka.
Ser det bättre ut nu? Ni hade inställt att ni vill ha dubbelt radavstånd i "Teckensnitt & storlek" i era personliga inställningar.
Ett tips om ni har problem med iFokus, läs eller ställ frågor på http://support.ifokus.se.
Vänliga hälsningar
Niklas
#14 Tack, visste inte ens att jag hade valt denna inställning!
Ska fråga där inne nästa gång!

Här funkar det fortfarande inte, trots "rätt" inställningar…..?

#16 Har du valt normal på alla val under "Ändra inställningar för teckenstorlek och utseende"
/Cattis
#16: Nu då?
Vänliga hälsningar
Niklas
Inte kan jag heller…har valt alla "normal", men det hjälpte inte…knappen kom men försvann genast :(

#17 Japp det har jag…..
#18 Tyvärr…… Dessutom går det inte att stänga "PM-fönstret" med "stänga fönstret"-knappen om jag har helskärm, utan då får jag backa tillbaks med pilknapparna uppe till vänster….
Hmmm, mycket konstigt….
Kan ni lägga in skärmdumpar som visar hur det ser ut? Jag vet inte om det hjälper, men det behövs fler ledtrådar.
Vänliga hälsningar
Niklas

#21 Hmmm…vet int hur man gör det 
Tryck på Print Screen (Prt Scr) så att du får en kopia av skärmen. Öppna ett bildprogram och klistra in det där (Redigera - Klistra in). "Spara som" och välj exempelvis GIF-format. Klicka på knappen för att infoga en bild i en kommentar här och leta reda på bilden.
Vänliga hälsningar
Niklas

#24 Utan att behöva göra allt "det där" du skrivit ovan, så funkar min skickaknapp oxå nu!!!
Tusen tack!!!

Tack Niklas ?! nu funkar min skicka knapp också 
Tack, här också