God morgon!!! 16 sept -08
Här är det en kylig morgon, känns att det är höst. Hästarna går fortfarande ute dygnet runt. Ska snart åka ut o titta till dom o byta vatten o fodra lite. För övrigt blir det ganska lugnt idag, ska städa lite inför min 40 årsdag imorron. Kan ju vara bar om husset är hyfsat rent om det kommer folk.
Ni får ha en trevlig dag allihop!!!
God Morgon!
Här är det också kallt, brrr… Har inte riktigt bestämt mig vad jag ska göra idag när sonen är på dagis… Antingen tar jag hundarna med ut i skogen och plockar kantareller (finns ju hur mkt som helst i år) eller så ska jag städa huset jag med… Hm, Tror att det blir kantarellerna, dammet i huset ligger ju kvar till i morgon, det är inte lika säkert att kantarellerna gör det…
God morgon!
Här är det också lite kyligt, brr. Ska snart ut och städa butiken och sen är det bara att vänta på varor igen. Måste även dra över det lite här inne då det blivit rätt eftersatt då det varit rätt mycket att stå i inför helgen som var. Men nu är det bara att ta tag i det hela igen. Tvätta skulle jag behöva göra också, har ett tvättberg i storlek med Mount Everest i badrummet.
Ha en ra dag allihop!
Amor vincit omnia 
Godmorgon!
Idag när syster yster är här ska vi försöka träna lite utställning med James, sedan i eftermiddag blir det bollarna som ryker!
Grattis Polgara!
lurvponnyn.vimeddjur.se
#2 tvätt-syndromet känner jag också till… Hmm, tvättstugan går knappt att komma in i.
Blev utan vatten i brunnen i Juli och har man en gång kommit efter med tvätthögen så kommer man aldrig ikapp *suck* ibland önskar man att man hade komunalt vatten…
idag firar jag 2 år med lilla Puzz, för 2 år sedan åkte jag och hämtade henne i Västerås.
Tänk vad tiden går fort egentligen, nu är hon 3 år , premierad , inkörd och börjat med inridningen som hon verkligen gillar.
Här är grått och kallt inge kul alls , känns verkligen att vintern är på ingång.
Ha en bra dag