Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 781 ggr
polgara
0

God morgon!!! 080919

Idag har vi en kylig morgon, men vädret ser ut o bli utan regn iaf. Idag har jag ingt planerat mer än att jag ska hämta höt jag skulle hämtat igår. När man jobbar natt så bör man inte planera nått ansträngande till dagen man går av.

Ha en bra dag!!!

shettismaffian
0

Morrn sitter och har lust att kasta både dator och skrivare genom fönstret inget blir som jag vill idag . Måste skriva ut blanketter och anmäla till Halloween utställningen i Ärentuna den har jag planerat in länge, men först får man nytt jobb och vad händer jo självklart ligger ett långpass på den dagen men lyckades byta bort de, men nu ja då vägrar skrivaren funka suck måste ju hinna få iväg de i tid så man kommer med och så vill man ju se om man kan vara med på maskerad kur programmet eller nja inte jag då de skulle se ut de men sonen och hästen.

Här är också grått och trist och ser också ut att kunna komma regn

Ni får ha en bra dag allihop

Charlotte-J
0

God morgon!

Sitter här med en kopp kaffe och tar det allmänt lugnt en stund. Snart kommer det varor igen och så ska det skickas en beställning för äntligen har jag hittat shetlandsträns med mässingspännen Flört, väntar bara på prisuppgift på dessa då min prislista av någon anledning inte hade dessa med. Och så måste jag bara tala om att jag hittat både vinter, fleece och regntäcken ner till 65 cm som ocså ska beställas. Himla kul när man hittar det folk letar efter, sånt gör en glad!

Nehej, snart är rasten slut och grabbarna ute i hagarna ska ha sin vanliga uppmärksamhet och sen kommer det inbokade kunder, dagarna tickar på och snart är det Jul!!Oskyldig

Amor vincit omnia Kyss

exitingsvillemo
0

Jul? Haha! Här skiner solen idagSkrattande var meningen att vi skulle ha en städdag, men det ändrar sig nog nu, måste ta tillvara på de fina dagarna :o)

Mamma kommer ut idag och vi ska ha årets sista grillning.

Charlotte-J
0

#3 På onsdag är det 3 månader till Julafton, så fort går det!!Flört

Amor vincit omnia Kyss

ThiffannyJ
0

I dag så är jag ledig och ska bara pyssla i stallet. Sambon ska ut till golfbanan, man blir nog rätt taggad när man sänker sitt hcp nästan varje runda!

Vill bidra med ett recept på världens godaste tacopaj som är superlätt att göra också, så här en fredagskväll http://plus.aftonbladet.se/v3/ab/jsp/start.jsp?d=101&a=284

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

Annette
0

Ledig, den som ändå vore det. Fast nu är det helg som tur är.

Ingen som vill ha ett arbete? Ni kan få mitt helt gratis. Jag är trött på alla löv och fåglar som skiter ner allting. För att inte tala om dessa (fula ord) ungar som snart har sparkat ner hela grusgången nerför trappan. Får jag tag i dem skall de få bada i ån, jag skall hjälpa dem.

Dottern skall på läger i helgen så hon skall snart skjutsas. Sen skall jag till stallet en sväng och efter det tänker jag inte göra något mer för jag är så gott som död. Jo, jag skall äta en himla massa tacos och dricka Coca Cola också.