Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett24-köpes
Läst 1973 ggr
Fjunet
0

Vagn

Skulle vilja ha en vagn måttbeställd och tillverkad enligt mina önskemål. Önskar bland annat att vagnen är av mindre modell (har minishettis), har svängel, speedcarthjul (max 19"), öglor för baksele, samt en metallstång som går mellan hjulen att vila fötterna på. Ett stort plus vore även fjädring under sitsen. Önskar transport mot milersättning då jag ej har möjlighet att hämta själv (NV Skåne). Kan maila ritning och mått. Prisförslag önskas!

caroline_mascot@hotmail.com

Denna kommentar har tagits bort.
trex
0

kolla på www.driveout.se

verkar vara fina men dyra,sedan finns

www.jensa.nu

Fjunet
0

Anita Friberg:

Tack, men de har sina standardvagnar som de tillverkar. Jag är ute efter något som är mer åt sulkyhållet. Tack ändå!

trex
0

Har du kollat travsidor.Hoppas du får tag i något.

Anita

Fjunet
0

Kacka:

Tack för tipset, har redan kollat alla hemsidorna dock.

Pyttis
0

Kolla på Hästnet under vagnar Torpängan. De gör vagnar efter måttbeställning. Har beställt vagn där själv

Fjunet
0

Pyttis: Tack för tipset! Har kontaktat dem nu.

Pyttis
0

Fjunet: Hoppas att Du får till det, jag är iaf väldigt nöjd med deras bemötande och ansträngningar att få till passande vagnar till våra små minisar.

Fjunet
0

Pyttis: Vad kul att höra! De ska kontakta mig efter helgen och då får jag förhoppningsvis min offert. Spännande, ser fram emot en ny vagn!

Pyttis
0

Fjunet!

Hur har det gått med vagntillverkningen? Har Du fått till något som passar plånboken,hästen + Dig själv?Fundersam

Fjunet
0

Pyttis: Har fått ett prisförslag: 6800:- + frakt. Väntar på ett till prisförslag från en annan tillverkare.

Pyttis
0

Fjunet, ja man ska ta så många prisofferter som möjligt. Det går att pruta, bara synd att inte så många (tror jag) verkar så iaf törs göra det. Som jag brukar säja: man kan aldrig få mer än nej om man frågar så LYCKA TILL

Annette
0

Det vore kul att se bilder på era vagnar.

Pyttis
0

14 Bild kommer om någon kan hjälpa mig med dessa (teknikens under) att få till bild. Vagnen är inte klar än (runt mitten av juni)

Annette
0

#15. Då väntar jag gärna.

Fjunet
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en bild på min vagn:

Annette
0

#17. Fin! Vart får man tag på en sådan?

Fjunet
0

Annette: De tillverkas inte längre, men den tillverkades av Globus.

mollys60
0

Till den som satt in bilden..

Jodå tror nog att de finns fortfarande, ser nämligen ut som den jag beställt själv.

Kika in på http://www.zolitzas.com/ gå in under shetland/ponny längst ner finns bild.

hälsn molly s

FredrikN
0

kolla på Börjes.. var utanför stallbacken i Tingsryd igår. De hade ett visningsex som ser ut som den på bilden. 2200:- för en ponny och 2300:- för en cob. Ej monterad.

Fjunet
0

#20 Det är inte samma märke. Den som de säljer är tillverkad av Pfiff.

jullan
0

Ska du ha en sulky!?Då får du nog använda minsan minsta för shettis!

hjarter_dam
0

skulle bara säga att globusvagnen har inte alls slutat tillverkas, jobbade på globus i sommras.

Sherlock
0

www.globussport.se  det finns 2 vagnar en till shettis och en till russ.

#7 och #8 har ni telenr el. webadress till vagntillverkaren?