Östs utställning i Vreta Kloster
Vilken tid på dagen skall den börja?
Inte så sent , jag gillar inte att flyga i mörker.

Vad innebär det, efter lunch? Min kvast har ingen belysning och jag har 18 mil hem.
Den kommer att börja 14.00 för att man ska komma i stämning lagom till Championaten och Bis Res.Bis 
Amor vincit omnia 
Hmm.. Kvällsutställning? Det hade jag ingen aning om.. Får se om jag kan lyckas montera extraljus på kvastskrället tills dess, för jag har typ 25 mil… (och är tackochlov kvälls- och nattmänniska.. :D )
VAR ligger Vreta Kloster? Åt vilket håll från Lkpg?
Från Linköping mot Motala. Det är Naturbruksgymnasiet Vreta Skolan och det ligger mer i Ljungsbro än i Vreta Kloster men adressen är väl Vreta Kloster.
Du tar av E4:an i Linköping mot Motala och resten (ca: 1 mil eller nåt) är också jättefin väg, med tanke på eventuell halka alltså 
Amor vincit omnia 
# Hur många anmälningar är max?
Blir det 60 pållar är grundbedömningen klar till 20.00 utan rast. Lätt att vi måste fixa extraljus på kvasten.

Ja, Lotta, är det ngt maxantal? Det minns jag inte…
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
# 5 Vi vill veta fågelvägen förstås!

Maxantalet är 70 ponnyer och jag tror inte att vi kan säga starttid förrän vi vet hur många som anmält sig. Ju fler anmälda, desto tidigare startar vi väl. Är det bara 30-40 kan vi starta 14. det "viktiga" är ju att finalen sker i lite mörker.
/Cattis
# 9 Har du fått ordning på dina kvast till nov.?

#10 Om jag bara fick klart för mig vad det är för fel på kvastskrället så skulle det fixas på stört. Men jag hoppas kunna flyga dit med ngn ponny.
/Cattis
Du har ju lite småhäxor hemma följer de med?

Vem vet. De två myndiga stallhäxorna kanske båda har körkort då… :-) Mina egna microhäxor vete tusan om jag tar med.
/Cattis
Det är så häftigt med microhäxor.

Mina ungar vill vara med, men jag drar mig för hemresan.
# 15 Kul med massa småhäxor .

#14 Ger jag Tilde en kvast lär ingen häst eller häxa gå säker. Hon höll på att kastrera sin bror idag med ett leksakssvärd. :-)
/Cattis

#17. Det skall börjas i tid, hon vet väl hur pojkarna blir när de blir äldre.
#17 Stackars broder, med är bra att han får klart för sig redan som liten att det är kvinnor som bestämmer
Kommer det inga manliga häxor (vad kallas en pojkhäxa?) till Vreta?

#20. Det är möjligtvis min son då, om vi åker. Han vill vara liemannen, säger han.
Då kan ju Tilde vara liekvinnan

Javisst, hon har ju redan övat, tydligen.
Hjälp, då blir jag aldrig farmor.

#23 Men han kommer kunna sjunga höga ljusa toner. Kanske vill han bli balettstjärna sedan också… *asg*
#22 Tilde har "svärdförbud"!
/Cattis

Asch, såg just att denna utställning krockar med Hubertusjakten Cecilia vill vara med på.
Betyder det att Liemanen inte kommer????????????????????

Det finns risk för det. Får höra med dom vad de väljer. Skit att det skulle vara samma dag.
Är det många anmälningar hittills?