Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 1177 ggr
balotte
0

God morgon 21/9

God morgon!

Vaknade av att min sambo ropade på mej att Hessa hade rymt ur hagenSkrikandes. Hon har jag fått för mina synders skull en riktig liten spillevink, men som tur är så är hon så sällskapssjuk, hon kommer när man ropar på henne. Idag blir det hästgöra och höststädning i trädgården.

Ha en bra dag alla!

sanne
0

Go Morgon

Här är man lite seg idag. Men det ska röjas ur i transporten o stallet idag, en promis m vovvarna osv osv..Vi är fortfarande så glada från igår så den värsta tröttheten har inte kommit än.

Hoppas alla får en bra dag !

zettan
0

God morgon

Här är de segt idag. Somnade strax efter 20,30 igår. Men vaknade idag utan feber i allafall. Är så glad över går dagens fina resultat. Idag blir de stallmöte och så måsta jag börja stängsla in mitt nya bete.

Hoppas alla får en bra dag

Ninnii
0

God morgon!

Idag sak jag åka till min bror som fyller år, fast jag skulle egentligen bara vilja vara hemma!

Hade tänkt att åka till Falköping till 10.15 och se min kompis när hon tävlar i hoppning. mne jag vet inte hur jag ska göra om jag ska iväg eller inte!

Annars är det lungt här idag!

Ha en bra dag!

Grattis till de fina poängen igår i Vartofta!

Stall-Stjarna
0

God morgon =)

Ytterligare en dag med strålande sol *underbart*. Idag ska jag ut o tömköra Ella o sen ska jag ner o rida med några kompisar på deras pållar. Igår morse när jag skulle släppa ut mina pållar så höll jag på o krocka med en älg *hjälp!*, jag är livrädd för dom! (Så pållarna fick stå inne en timma extra Förvånad)

Ha en toppendag allihopa!!!

shettismaffian
0

Morrn

Här tittar solen fram idag kanon skönt. Ska fixa frukost åt familjen sen ska jag till stallet och tvätta av bakdelen på mitt brunstiga sto. Hon ser för gräslig ut, kladdig långt ner på benen, alldeles gul me. Får hålla koll så hon inte fått nån infektion eller dyl. Pigg och glad är hon iallafall och har ingen feber för jag tempade henne igår.

Sen i eftermiddag blir det kalas för mellan sonen som egentligen fyller i morrn men dåjobbar alla så vi firar idag med släkt och vänner.

Ha en bra dag

polgara
0

God morgon!!!

Härligt väder med solsken idag.

Idag har jag tagit mig lite sovmorron. Ska snart åka ut till hästarna en sväng. Vid ett tiden ska vi till mamma för hon ska bjuda på lite gott för o fira min 40års dag. Sen blir det stallet i eftermiddag, ska tömköra ett par st.

Aribigga
0

Morn morn!

Sista dagen på min semester :( ska släppa över James och Sturla i sommarhagen så de har något att äta tills de ska gå över till de andra igen :)

Sedan blir det akvariefixning idag.

lurvponnyn.vimeddjur.se

VeronicaP
0

#6 Grattis :-)

God morgon , idag är det fint väder i gen skönt.  Idag ska jag jobba med Bethoven igen ,har nu suttit i vagnen och kört han och det funkar bra och han är så lydig så , bara  hoppas att det fortsätter så :-)

Ska även köra ner 2 av de stona som varit hemma och blivit verkade till stobetet igen .

Mija
0

God eftermiddag

Äntligen hemkommen efter helgens utställning i Vartofta. Resan hem gick väldigt lätt efter min underbara Noblesse fina poäng, 41p och nu klar för dubbelguldsdiplomet, det var inte alls jobbigt att köra de 21 milen hem med det i bagaget Skrattande

Nu däremot börjat tröttheten komma och soffan ska intas med ryggläge och småkolla på Tvn och bara koppla av, Nobban myser redan, tillbaka på betet med sina kompisar.

shettismaffian
0

Godkväll/natt elelr vad säger man……

Så har man firat barn, hunnit kolla på nya stallplatser kanon mysiga stall och jätte trevligt folk, men varför ska alla stall ligga så krångligt att ta sig till..Inga bussar elelr så får man gå 2 km och det gör man helst inte med barn i regn eller snöstorm.

Ett annat stall var underbart men tyvärr 4200 kr kan jag inte betala i stallhyra även om jag gärna skulle gjort det, men med en deltids USK lön blir det kärvt.

Här runt Stockholm kan man ju tro att det är skit lätt att hitta stallplats men tyvärr är det inte så, hade det varit det hade jag flyttat min för länge sedan men nu fortsätter jag leta och samtidigt ta körkort.

Ha en bra kväll, själv ska jag putsa bröstsele och annat som ska säljas.

Nån som har tips förresten på nån webbsida eller butik som säljer billiga färgpatroner till skrivare ??????