Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 382 ggr
Annette
0

God morgon 12 september

Kollade just på lokalnyheterna. I natt har ytterligare två förskolor i Skövde eldhärjats. På kort tid har nu fyra stycken brunnit, den första totalförstördes och den andra näst intill. Det känns olustigt. Hoppas verkligen de får tag på galningen snabbt.

För övrigt blir det nog en fin dag.

VeronicaP
0

Morrn morrn här verkar bli en fin dag idag igen och jag ska jobba idag *ler*..

Ja vi få hoppas det Anette

susanne-s
0

God morgon här i Tärnsjö är det disigt nu på morgonen men dom har lovat sol så det hoppas jag på, jobbar idag och ska på cirkus med barnen i kväll…

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Cattis
0

God morgon! Här är det soligt o ganska kallt. Mina cigg börjar ta slut och paniken kommer krypande Skrikandes Mår som en kratta och orkar knappt gå… Fy tusan så larvigt, men usch vad taskigt jag mår Cool

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

maggan
0

#3 panik? ring mig

Sofia_Schultz
0

God morgon!

Sitter i skolan, klockan är 9 och jag har sovmorgon till 12!!! Vad gör jag här? Fråga mig inte! Så går det när man tar ledigt och skriver körkortsteorin på skoltid Fundersam Men, men nu har jag ju ett ypperligt tillfälle att skriva på mitt kära parti/val-arbete! Skrikandes

Cattis
0

#5 Ha ha, ja just det, du får ju rösta i år va? För första gången! :-)

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Tigrou
0

God morgon! Det har börjat vända nu, förskylningen alltsåGlad Så snart kanske du också mår bättre Cattis Flört  I dag måste jag börja plocka upp här hemma det har halkat efter lite om jag säger så.

Om det är någon som är sugen på att stapla 20kubik med ved så hör gärna av er det ligger en hög aom väntar utanför huset.

Sofia_Schultz
0

#6 Japp, de får jag, men just nu är jag så in i helsike TRÖTT på allt som har med politik och val att göra så jag kan krääääkas! BLÄÄÄÄ!

Vi jobbar med det i ALLA ämnen i skolan typ. Hur kul är det på en skala? Redovisning med debatt på torsdag och skriftlig inlämning på en TV-debatt (som man måste se på förstSkrikandes) på tisdag. URK!

ThiffannyJ
0

God morgon. Själv vaknade jag av att brandlarmet gick vid 7 tiden i morse. En familjemedlem duchade lite väl varmt och länge, så ångorna satte i gång tjutandet Skrikandes

I dag ska stallet rengöras med högtryckstvätten så det hinner torka ordentligt innan den kalla tiden kommer.

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

RebeckaKihlberg
0

God morgon!

Inget spännande på schemat idag alls..skolan och jobb..

Linnah
0

Morrn!

Har sjuk ångest idag, efter att jag fick veta ett preliminärt datum för min knäoperation och jag är fullständigt livrädd för narkosen. Är övertygad om att de söver ner mig och att jag aldrig kommer vakna igen. Nåja. Jag har ju 2 mån kvar att leva då iaf.

RebeckaKihlberg
0

#11 Jag har blivit söv del hel del och är alltid lika nervös, men jag hara lltid fått lugnande innan….så man är redan trött och slö när dom söver en.

Jag tyckte de jobbiga var uppvaket..jag sov ju så gott och hade inte alls lust att vakna…sköterskan sa till mig att jag skulle lägga mig på andra sidan för att de va bekvämare…jag svarade att jag låg vääälgigt bra som jag låg (aningens hög på div smärtstillande)

Det kommer säkert gå jätte bra ska du se!!

Linnah
0

#12 Sköterskan sa att om jag var orolig för att bli sövd så kunde de ge mig lugnande innan. Problemet är att jag liksom har ångest inför det lugnande medlet som jag ska få för ångest inför sövningen. Mycket dåligt. Skräck!

RebeckaKihlberg
0

Det är inget konstigt…man känner sig typ lite lite sallongberusad (stavas?)

Linnah
0

#14 Ja, och hur mysigt är det på en skala?!? Fundersam

Charlotte-J
0

God middag (snart i alla fall ;-)!

Tänkte ta en pappersdag idag och sätta mig med alla språngrullor och göra klart det sista så att det kan skickas iväg. Mycket pappersjobb med 4 hingstar, men det är ju självförvållat så varför klaga Flört Det är ju faktiskt kul!

Amor vincit omnia Kyss

RebeckaSvensson
0

God middag!

Skolan slut för idag och nu måste jag verkligen börja plugga inför tentan som jag ska ha imogon. Fortfarande inte öppnat boken, så det börjar bli lite panik… Mao så är det precis som det brukar.

AnnaLundin
0

#11 Varför vill du vara sövd då? De flesta operationer utförs med ryggbedövning numera, har min vän ortopedläkaren berättat för mig.

Själv skulel jag aldrig vilja ha narkos, men med ryggbedövning kan jag gå med på det emsta…

bonde
0

God middag!Glad

Här är det kanonväder, soligt och lite lätt vind.

Veterinären har kollat mitt sto idag, för att hon har brunstat oavbrutet sen jag köpte henne. Men hon hitta inget fel, så det är väl bara att leva med att hon "pissar".

Linnah
0

#18 Jag skulle nog gärna göra ryggbedövning, men lätt sövning var vad sköterskan sa när jag ringde. Men det tas med narkosläkaren på morgonen för operationen.

Men ryggbedövning känns också rätt läskigt, ska jag ligga och höra när de skär och sågar i mitt ben liksom?!

Fördelen är att jag i alla fall är undersökt och skall opereras av en av de allra bästa, han är professor i ortopedi och idrottsmedicin, och expert på trasiga idrottsknän, särskilt fotbollsskador… (Även om jag nu i det här fallet bara spelade fotboll en gång, och det var inte direkt nån elitidrottsspelare eller en förslitningsskada…)