Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 23-säljes
Läst 915 ggr
Mmia
0

Ministoföl säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kronblads Winnie f.08 fux, e.Almnäs Hi-Fi RS 413 u. Kronblads Wilma (e. Winston v. Maaszicht RS 236)

Kan tingas nu för senare lev.

Mer info per PM eller mail

Ellinor Johansson
0

Vad fin hon är Mia!!

Hennes stam är min "favoritblandning".Glad Med den pappan och morfar i stammen blir det väl minst  12 på travet.

Charlotte-Aveback
0

#0: Vilken bedårande uppsyn! Glad

Mmia
0

#1 & 2 Tackar, hon är en jättesöt o snällt litet föl.

Puttar upp med hemsidesadress www.kronblad.com för mer info om lilla Winnie.

Mmia
0

Flört

Mmia
0

Finns 2 st till fuxiga stoföl till salu.

www.kronblad.com

Ninnii
0

Hur stora blir dom ungefär?

Mmia
0

#6 olika, den minsta blir troligtvis ca 82cm och dom andra blir nog 84-85cm

Ninnii
0

Vilka av de blir runt 84-85?

Ellinor Johansson
0

Ursäkta trådkap.

#8 Det är föl vi pratar om en levande individer, det finns ingen möjlighet att säga mankhöjden som vuxen. Man kan förmoda mankhöjden om man har mycket erfarenhet av släktingar men mycket kan hända.

Ts Vilka superfina fölisar du har att till salu!

Ninnii
0

Det är väl självklart att de är levande individer, det förstår väl jag med.  Men jag trodde kanske man kunde ana lite om hur stora på ett ungefär de kunde bli. Har man fött upp många föl så kanske man har sett sådan. Jag har inte fött upp föl, så jag vet inte om man kan se sådant. Så man måste väl få fråga?

Ellinor Johansson
0

# 10 Självklar får man fråga men det är nästan omöjligt att svara säkert. Jag har gjort samma kombination 4 gånger 2 st blev 80, en blev 84 och en blev 92 cm de var lika stora när de föddes och hade samma mått som ettåringar.

Ninnii
0

Oj! Vilken skillnad!

Mmia
0

Winnie kommer bli minst och troligtvis 82cm

Helga tror jag blir 84cm och Fairy Flower blir störst 85-86 cm

Det är som jag ser att dom kommer att bli som vuxna, men som Ella säger så kan dom som varit stora i början stanna till och tvärtom. Man kan aldrig ge någon garanti på vad växande individer slutligen blir som vuxna.

Maliiin
0

Att dina sötingar ska va så små Mia! Vill ju ha en fux med bläs till men han måste ju va runt metern som minFlört

Mmia
0

#14 Får väl ge dom "Upp & Väx" eller nåt Flört

Peppe
0

#14 men Malin jag har ju visat dig flera stycken fuxar med bläs runt metern, men du ska ju inte ha nån säger du Tungan ute

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Maliiin
0

#15 Haha ja kan du testa med det tror du?Cool

#16 Ja men det måste va en som de klickar på:D Dom fuxar du visat har de ju inte klickat till på:D

Mmia
0

Winnie är fortfarande till salu