Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 845 ggr
Hanna-D
0

God morgon 2008-09-23

God morgon

Sitter på jobbet, en natt till och sedan bär det av till Holland, gissa om jag längtar! Skrattande Mycket som ska ordnas i dag för häst-, hund- och kattvakt + packa men vad skönt det ska bli ändå att få dra iväg ett par dagar.

Hoppas ni får en bra dag!

[Billan]
0

Sitter också på jobbet och har övervak på en liten valp som är mycket sjuk.

Ska snart hem och sova.

Hoppas du får trevligt i Holland Hanna.

sanne
0

sitter här med kaffet i handen o försöker vakna.. vissa mornar är det så svårt.. Men snart iväg till jobbet ett par timmar, sen blir det väl lite pyssel med hästar o hundar.

Hanna, ha det riktigt bra i Holland,förstår att du längtar !!

Annette
0

God morgon!

Jobbdax. Efter det hoppas jag vi kan lasta av de där vagnarna med hö som stått inomhus i evigheter och väntat på bättre väder och att tre personer är lediga samtidigt. Men vädret verkar lite opålitlig idag.

polgara
0

God morgon!!!

Ska snart åka ut till hästarna, fick hem en extra igår, ett hbl på 170cm, hon ska bara stå hos mig en vecka.

Idag blir det en lugn dag, har inget särskillt planerat.

Ha det bra allihop!!!

zettan
0

morrn morrn

Här är de en mulen morgon men ändå rätt skönt ute. Idag väntar ett nya hjälpmedel på mitt jobb. Så idag ska jag äntligen få fortsätta med de jobb jag älskar. Nämligen butiksplock. Så får vi se hur min dator mm fungerar.

Sen blir de lite tid i stallet. Var lat i går och tog bara en sväng genom hagen och kände över hästarna så dom mådde bra. Gav morötter och vatten. De trivs på sitt nya bete. Men idag ska dom få komma in ens väng så jag kan pyssla och gosa med dom lite extra =)

ha en bra dag alla

balotte
0

God morgon!

Här är det grått ute hoppas att det inte börja regna dom har ju lovat fint väder ett par dagar. Sitter och väntar på att hovis ska komma och verka hästarna, hoppas han inte är på BB han skulle bli pappa igår. Jobb som vanligt sedan hästgöra.

Ha en bra dag alla!

shettismaffian
0

Morrn !

I dag är man trött, sträkte ryggen i går ingen hitt när man ska börja nytt jobb inom vården i morrn men men me lite smärtstillande går allt.

Fick några roliga bilder igår från en person som fotat min och stallets hästar på rymmen när de skulle tas upp till stallet. En person med två hästar i band och 3 lösa som inte följer med.

Vädret här är grått och kallt inge kul men det är ju så med hösten.

Ska ringa på en stallplats + en rockard i dag.

Ha en bra dag

RebeckaSvensson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God eftermiddag!

Igår fick jag gjort alltför lite pga en hemskt envis huvudvärk som inte ville ge med sig så idag är det destmer att göra.
Har gjort en del med hästarna i förmiddag och ska snart till besiktningen med en av bilarna för att sedan återgå till ex-jobbet.

Skickar med två bilder från idag. I morse hade stona tagit sovmorgon och den vackra hingsten stod och vaktade, en liten stund senare hade alla vaknat och påbörjat frukosten :-)

#0 Hoppas ni får en trevlig resa!

ingrid
0

God e.m. har bokat tid för  UL så jag får  reda på vilka konstellationer det blir i hagarna i vinter.

Ska ut och klippa hagar nu.

#0 Förstår att du längtat efter kärleken, men avstånd kan ju vara extra krydda både på tvåbenta och fyrbenta…..Flört

Hanna-D
0

#9 Skäms Du kommer få fullständig rapport på måndag! Skrattande

Ellinor Johansson
0

# 10 Hoppas du får en super helg, och att pållan blir till belåtenhetGlad

Hanna-D
0

#10 Tack Ella!

Charlotte-Aveback
0

Ha en trevlig resa, Hanna! Ser fram emot att få se underverket! Glad