Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 867 ggr
zettan
0

God morgon 2008-09-25

God morgon

Här börjar dagen ta fart. Ser ut som de blir en lika fin dag idag. Härligt i så fall. Hästarna njuter så av betet. Även fast Rosa snart vill börja gå in. Hon är mer kär i sin box än massa gräs på betet.
Idag ska jag till jobbet som vanligt. Men slutar tidigare idag då jag ska till ögonkliniken idag. Beräknas att vara där i 3 timmar. Massa tester. Så nu är jag lite små nervös. Men de går nog bra

Ha en bra dag alla

shettismaffian
0

#0 Lycka till hoppas dert går bra…

Här har man äntligen börjat vakna, en massa nya intryck att smälta efter gårdagens första dag på nya jobbet, vart en stressig dag men kul. Lite mysigt att jobba med gamla människor på ett äldra slott.

Idag efter jobbet blir det en tur och titta till bus, en tjej kommer och hämtar selen och täcket .

Vädret ser ok ut men jag hoppas det blir fint, nej nu ska jag sätta fart de kommer snart och hämtar mig , jobb 7.30-15.00 idag.

Ha en bra dag utan slotts spöken

polgara
0

God morgon!!!

Har varit ute o fodrat hästarna, stona med föl o gammel märren ville gå in igår, det var mkt knott ute. Ska snart åka ut o mocka o göra iordning i stallet. Var bara tvungen o se till så lillgrabben kom iväg till skolan.

Ser ut o bli fint väder här idag. I natt ska jag jobba.

Ha en bra dag allihop :)

Ninnii
0

God morgon!

Jag har knappt sovit något inatt, har åkt feber  och ont ihalsen och bröstet. Inget roligt alls faktiskt. Fick ringa jobbet och säga att jag inte kunde jobba i kväll. Bara jag blir frisk tills i morgon då jag ska till  Hööks, på det nya stäället i Borås med min syster. Men jag ska ner på lördag oxå med sambon och dottern. Så det gör ju inget egentligen om jag fortfarnade är sjuk i morgon. Men det bästa är ju om man mår bra så man kan åka ner 2 gånger!

Ha en bra dag!

#0 Lycka till i eftermiddag på ögonklininken!