Godmorgon 26/9-08
Godmorgon
Sitter och försöker vakna så jag är redo sen för en 10 timmars arbetsdag, blir tufft men kul.
Hoppas vädret blir lika fint som igår, det var ju så underbart ute .
Hästarna går fortfarande på bete, inget spån hemma än så ev ska jag åka och köpa eget i helgen och dra av på stallhyran, frågan är bara om inte de andra kommer ta av mig och sen förvänta sig att jag ska fortsätta köpa hem. Jaja det lär ju märkas, letar fortfarande plats tittat på några så får vi se .
Nej bäst och sätta fart mina små slotts troll vill nog komma upp och få frukost.
Ha en riktigt bra dag
God morgon!
Lite trött idag, jag och Atlas våran hund var och spökade för min dotter och hennes klasskompisar igårkväll som sov över i en bygdegård. Man hörde ju vilka som var flickorna
dom pep medans killarna skulle vara lite tuffa. Idag ska jag köra Balotte igen hon är otrolig lugn. Vi vet ju inte så mycket om vad han har gjort i sitt 15åriga liv eftersom hennes gamla ägare har gått bort. Men vi tror att hon har varit körd,för hon reagerar varken på selen eller vagnen.
Ha en bra dag alla!
God morgon =)
TS: köp inte mer spån än vad du lägger in i boxen till din 
(då kan ju inte de andra ta…hehe)
Idag ska det ut o tömköras o sen ska jag ner o hjälpa till med en visning på en stor ponny som ska säljas (förrhoppningsvis idag).
Hoppas alla får en trevlig dag!!!
#2 Ja jag kom att tänka på det bättre att göra så än köpa på sig ett lager som jag först tänkt.

Godmorgon!
Idag är det betydligt bättre morgon då vi inte har någon dimma här, igår var det precis mjölkvitt ute under hela förmiddagen, det var inte lätt att köra bil kan jag säga.
Idag blir det besök hos damerna på betet, lilla Geisha ska id-kontrolleras, äntligen, det har varit sisådär att få ut en id-kontrollant, tiderna ska ju passa för både dem och mig, men nu kommer min försäkringsbolagskontakt ut och fixar det, perfekt. Bättre sent än aldrig….

God morgon!!!
Här har vi en dimmig morgon. Hästarna som stått inne inatt har kommit ut o alla är fodrade o vattnade. Själv har jag jobbat i natt o ska snart slänga mig raklång under täcket. Idag händer det inte så mkt, stallet i em o kvällen ska tillbringas på ridhuset, tävlingar där i helgen o det ska förberedas lite. Jag o Marica är med som veterinär assistenter.
Hoppas alla får en bra dag