Letar efter ett stoföl
Jag letar efter ett stoföl till Fia min dotter. Den ska vara korrekt för den ska senare användas i avel.
Berätta vad du har till salu. Med pris och gärna bild
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Jasså du ska ha ett sto föl nu *ler* …
Ni får väl titta på Magica nere på Bjärsjölagård, såg att det var fler som var till salu där nere i katalogen
nej det är inte jag som ska ha utan Fia. Vi har tittat på Magica…………….

Ha ha visste jag väl , skojar ju lite med dig ;-)
"Måste" det vara ett årsföl?
måste och måste det är så hon har sagt, hon har blivit vrålkär i en men jag håller på med övertalning för den hästen som hon vill ha får hon inte ha i mitt stall

ja ge dig inte Milla visa vem som är mamma i huset *ler*

du vet Manda är ju svart *ler* fast 3 år *ler*
meh du har ju inte gett oss ett pris ännu
Varför får inte "drömstoet" stå i dett stall???? Varför vill du just ha ett föl?
därför att det går inte att avla på den eller går och går men har man en seriös avel så blir det inte så bra, det är Fia som ska vill ha ett föl
Hia Hia kommer också till Bjärsjölagård, kika på henne där :D

Milla, jag har mailat dig.
Kanske vår lilla tös passar.
Hur gammal är Fia?
Tänkte att det kanske bättre med en äldre ponny till ett barn så det blir lite tyggare. Har själv blivit skrämd av en ung shettis så jag var rädd för att rida långt efter, trots att jag hade hjälp av min mamma som har hållit på med hästar i snart 30 år.
Du kan kolla på Fantasys helsyrra som är anmäld till Mantorp, hon är fux å född i april. Pernilla
#13 Fia är 16 och delägare i Havsrosens stuteri
Ska sätta oss ner i kväll och titta på dom ni har skickat till oss
#15 Bli inte stött, jag bara undrade. Har filosofin att små barn med äldre hästar. Men då behöver jag inte oroa mig ^^
#16 men snälla du jag har inte blivit stött, jag bara svarade dig
Hoppas att ni hittar någon bra häst Milla!
Om jag får bestämma så blir det ingen häst, jag håller på med övertalning, men är man 16 så har man egen vilja och den är stenhård
Kanske nyttigt om hon får betala för den själv? Varenda liten krona.
japp så tänker jag också det är därför jag inte har satt mig helt på tvären, det är ju ändå jag som har sista ordet om man säger så

eller skicka hit henne så ska jag övertala henne *S*
att hon inte ska köpa??? då kommer hon med en gång hihi

yapp att hon inte ska köpa *S*

Milla!
Pratade precis med frun i huset, ska ringa igen efter 22, så jag återkommer imorrn om det blir nåt på fredag eller ej *hoppas*
#17 Det lät som du blev stött. No affence! Jag vill inte bli osams med någon så jag ursäktade mig (det var meningen att det skulle vara det i alla fall).
#17 det är lungt jag är varken stött eller sur är en rätt så glad person
Vad bra ^^ Hoppas du hittar ett fint stoföl då till Fia :D
Är lite nyfiken så här när man har det lugnt på jobbet, blev det något stoföl?? Läste på din hemsidsa att ni varit nere på Almnäs! Avensjuk? Jag? Vadå, att få gå runt och titta på vackra hästar hela dagen eller jobba…
Delad glädje är dubbel glädje :)

Hejsan!
Har ett stoföäl efter Almnäs Etapp, född den 15 maj, helsvart, väldigt söt och tillgiven, men är väl en typisk shettis, med lite jävlar anamma! Det e f.ö hon som är på min visningsbild!
Mvh Karin