Äppelbo Leo
Har en 1 årshingst efter honom så jag skulle vilja veta mer om Äppelbo Leo och gärna se lite bilder på honom också.
Ingen som vet något eller har bilder på Ä-L
Har tittat på den sidan. Vill gärna se lite bilder på honom…
Vill bara skriva att de är en trvlig hingst.. Känner ägaren
"5 jag annade att nästan att du gort d ;P
#6 Har du inga bilder på honom ;-)
1 åringen jag har är också jätte trevlig, lite syn om honom bara. Jag är den fjärde ägaren inkl uppfödaren =(( Nu ska han få stanna här. Han ser lite "skabbig" ut i pälsen men har han åkt omkring så så är det kanske inte så konstigt för han är också urkass i magen.
#7 Hi hi, det är nog det första man gör nar man har en shettis med stam, tyvärr har inte min andra det.
#8 Nej tyvärr inte trots att ja kört honom och allt..
Synd, hittar inget på nätet när jag söker på honom
.
#10 jag har också googlat på honom, men allt som kommer upp är en massa diskussionstrådar om honom eller avkommor… Tyvärr inga bilder… Hoppas du finner det du söker

Leo ags sedan flera ar av Malin Luckman, Lovestad i Skane. Jag ar pa semester just nu darav alfabetet men om ni vill ha kontaktuppgifter till Malin sa kan ni maila mig sa ska jag fixa dem. De har ingen hemsida. (Kristina somskriver men inloggningen fungerar ej harifran). Maila info@axtorp.se
Jag har hennes telefon nummer i Millimeters, 1års hingsten, pass, enligt hans pass så köpte Malin Millimeter som föl. vet du om hon har e-post?
Nu har jag fått se bilder på honom