Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 678 ggr
polgara
0

God morgon 2008-09-24

Idag ser det ut att bli skapligt väder. Ska åka ut till hästarna om en liten stund, bara få iväg ungarna till skolan först.

Har inget planerat för idag, så det blir stallet mest hela dagen.

Ha en trevlig dag gott folk!!!

polgara
0

Glömde tillägga att det bara är 3 månader kvar till julafton

Charlotte-J
0

#1 Glad Vad härligt! Då få man snart ta fram Elljusstakarna då.

Här är det lugnt föruton en himla magvärk som inte vill ge sig. Ska ta en värktablett och lägga mig på soffan en stund tror jag. Annars knallar det på och mer arbete väntar idag då det börjat vara rusning i butiken här på dagarna trots noll annonsering. Undrar hur det blir när vi fått ut vår annons och folk vill ha fina grejer till Jul? Jaja, kul när det rör på sig.

Ha en bra dag!

Amor vincit omnia Kyss

ingrid
0

God morgon. Sitter och väntar på lastbil som ska komma med grus. Sedan kommer dagen att ägnas åt att få ut det i hagarna….(Skottkärra för skottkärra, avundsjuk på alla med traktor)

Carita
0

God morgon!

Sonens 3 årsdag i dag så i em blir det lite tårta. Det mesta firades i helgen som var då mina föräldrar och släkt inte vill åka 60 mil t.o.r på en kväll (konstigt Obestämd)

Annars var det en trevlig överaskning när man slog upp mitten uppslaget i våran tidning i morse. En artikel på hela uppslaget om min lille goa valack och så påpekade jag glatt att en shetlandsponny kan användas till så mycket mer än bara sällskap.

#2 Vad skoj att det funkar så bra med butiken. Har din stora beundrare varit där och hälsat på?

Ha en bra dag i dimman eller som min son säger "det är väldigt dammigt ute"

shettismaffian
0

Morrn !

I dag börjar jag på mitt nya jobb, lite nervöst känns det men kul ska det bli.

Ett demensboende belagt i ett litet slott här i kommunen, det finns t o m möbler kvar som är från 1700-1800 talet, är som att gå på ett museum när man jobbar. Ska bli riktigt kul att vara där. Väldigt lugn och varm miljö .

Men innan jobbet hoppas jag hinna åka och titta på en rockard och sen titta till pållan.

#4 Va härligt det lätt "det är dammigt ute" nu blir det nog en bra dag som man fick dra på smilbanden av den raden, barn är för härliga.

Ha en bra dag allihop

Stall-Stjarna
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon =)

Kom precis in från stallet efter att ha morgonfodrat, släppt ut all tre o mockat… ser ut att bli ännu en underbar dag, så det blir att tömköra Ella idag igen. Hon börjar lyssna riktigt bra o tycker det är kul! Fick världens sötaste present i förrgår med, ett par chetak läder senskydd i stl shettis o de passar min Ella som har sååå små, smala ben Skrattande! Hon ser riktigt proffsig ut Cool hehe

Skickar med en bild så ni får se själva =)

Cattis
0

Go'morron!

Har lämnat alla barn och matat frukost i stallet till dem som skall ha. Fick till och med hjälp av min make att packa höpåsar - kors i taket!

Vår dag kommer enbart bestå i att försöka få ngn reda på ommöbleringen/rumsbytet som pågått i ett par veckor och enbart skapat kaos…
Plus en massa pappersarbete. Isch så trist.

#4 Tilde hälsar givetvis grattis till sin blivande äkta hälft ;-)
Tilde hade också kommentarer om morgonens dimma, men hon säger att den beror på att jag röker för mkt. Skäms

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Annette
0

Nu skall jag åka och utföra lite hederligt arbete. Har varit på möte sedan kl 8 i morse. Kunde lika gärna fått ett papper i postfacket, för alla dessa timmar är bara att förstöra arbetstid.

Charlotte-J
0

#4 Nej, "beundraren" har inte varit här Glad Men han kommer säkert till Travet på måndag, ska jag hälsa? Flört

Amor vincit omnia Kyss

Hanna-D
0

#7 Klok dotter! Oskyldig

Cattis
0

#10 Pyttsan Skrattande, hon är i maskopi med er ickerökare. Oskyldig

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.