Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 1500 ggr
Wippen
0

Saknar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gud vad jag saknar shettislivet måste jag säga, det är synd att man inte kan ge barnen "krumelpiller" som en på forumet sa förut så att barnen inte växte men så är det, *snyft*, jag måste bara berätta att jag blev farmor till en sådan fin liten Adrian Julius Ceasar i förrgår så nu är jag mäkta stolt, jag sade till lilla Adrian igår när han låg i min famn att snart ska du få rida lilla Biggles *fniss*.

Inte nog med det så var den stolta pappan Robin med på Idol i TV igår och fick så otroligt mycket beröm av juryn

se länk nedan

http://www.expressen.se/webb-tv/index.html?serialid=11767

Steffi rider nu Beauty och det går framåt för ekipaget, debut i Lätt A:4 dressyr 20-60 bana med seger, seger i Lätt A:1 i Östervåla för några veckor sedan och dessutom vann hela KORK;s Div II lag den gången, Steffi har fortfarande samma brinnande intresse om inte mer

Det är så otrolig skillnad att gå från en liten herre på 107 cm till en dam som man måste smöra för på 130 cm

Vi verkligen saknar Wippen men vi vet att han har det så himla bra hos familjen Silwerbrand, Wippen och Lovisa tävlade på Hedenslund och vem blev inte bästa hingst jo lilla "wippedusen", det är så himla roligt att det går bra för dem, LYCKA TILL Lovisa med den vackra herrn

Bilden är tagen från första tävlingen med Wippen

Många varma hälsningar till Er alla här

Ann-Karin och Steffi

exitingsvillemo
0

stort grattis till dig som blivit farmor :o) Det är nu ditt nya shettisliv börjar :o) när barnen vuxit ur småhästarna, får barnbarnen ta över :o)

Charlotte-Aveback
0

Grattis Ann-Karin till lilla barnbarnet! Grattis också till pappa Robin! Glad

Vilket framträdande han gjorde i Idol! Personligen älskar jag hans musikgenre och röst (gillar även Meatloaf!) så jag kommer att hålla tummarna hårt för honom! Glad

Kul att det går så bra för Steffi och Beauty! Kan förstå att hon kommit in i en ny era nu med nya krav och förväntningar men sin vana trogen så fortsätter hon att leva hon upp till dem. Glad

Kul också att det går så bra för Lovisa och Wippen! Vilken fantastisk läromästare hon har fått! Glad

Wippen
0

Hej #1 Ja du det är roligt att bli farmor när man är 42 och ännu roligare när han fick så mycket beröm på IDOL

Ja man måste få barnbarnet att rida shettis så att man får fortsätta med den underbara rasen

Wippen
0

Tack Charlotte

Ja visst var det bra  jag är så himla stolt över Robin

Ja det är en helt ny era och lite annat tänk men det går sakta och säkert framåt

Ja Lovisa och Wippen kommer ha många roliga år framåt

Varma hälsningar

Ann-Karin och Steffi

UG
0

Stort grattis till att du blivit farmor!
Jättekul att Robin är med på idol!, ska följa programmen med spänning! Extra kul att det går bra för någon som man känner till! Så stolt du måste vara. Mina barn är ju inte så stora än men jag vet hur stolt man blir när de utvecklas.

Lycka till i framtiden Steffi och Beauty!

lorina
0

Grattis, är själv 42 år och mormor till en 4-årig tjej.Hon rider ut med mig och är så duktig.Nja galoppera vågar hon inte själv än i skogen men det är så roligt att få sällskap av henne och lilla Candy.

Wippen
0

#5 Tack så jättemycket, ja det är det som är så underbart med barn man utvecklas tillsammans med dem och man lär sig oerhört mycket tillsammans

Ha det bra

MVH
Ann-Karin och Steffi

Wippen
0

Hej Lorina, visst är det häftigt, nu har jag i och för sig bara varit farmor i två dagar så att få uppleva det du upplever nu med uteritt med barnbarnet måste vara en ren fröjd, jag rider ut med Steffi och det är lika underbart men det ska bli kul och se om lilla Adrian tycker om hästar sedan

Ha det bra

MVH
Ann-Karin

Annette
0

Var du bara 13 år när sonen föddes? Jag tyckte jag läste att han är 29 år.

Wippen
0

Hej Anette han är 19 år fyller 20 på juldagenSkrattande

jojjehanna
0

Grattis! Mest till att ha blivit farmor men givetvis även till idolkillen som jag numera ska hålla tummarna för. Tack för länken också, jag missade programmet igår då jag somnade med bebisen.

storsvensken
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Grattis A-K till att blivit farmor,sen håller vi tummarna för grabben i idol.(är själv ett stort Meat-loaf fan)Skoj att det går bra för steffie.

Lovisa hälsar till Steffie,och Wippen hälsar oxå såklart. Hälsa Roger oxå från Peter o Nina.

Hoppbild på Lovisa o Wippen….

Wippen
0

God morgon Storsvensken

Vad roligt att Ni trivs med Wippen, i helgen ska "farmor" åka och hälsa på familjen med lilla Adrian. Steffi var och tävlade med Beauty på Lurbo i söndags där hon vann Lätt B:1 med 67,24% och sedan vann hon Lätt A:1 med 68,68% och laget tog hem segern i andra omgången, så nu tuffar det på

Snälla pussa på Wippen från oss i mängder, vi tänker på honom jätteofta, många varma kramar från oss till Er

MVH
Ann-Karin Steffi och Roger