Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 680 ggr
sanne
0

God morgon 2008-09-30

hej alla glada

här tog det fina väderet slut nu, idag regnar det, men hästarna får allt va kvar ute ett tag till… Idag ska jag åka med lille Yaght till veterinären o ta hans CEM prov, det ska nog går bra för han är ju så cool lillkillen.

Någon som vet när tidiningen kommer ut ???? letar varje dag i brevlådan…

ha en bra dag allaihopa

polgara
0

God morgon!!!

Här regnar det oxå, ska snart iväg till stallet o släppa ut stona o fölen, valackarna går fortfarande ute. Ska försöka få upp ungarna först så dom klommer iväg till skolan.

Idag blir det en lugn dag som mestadels kommer att tillbringas i stallet

Alla fåer ha en bra höstdag!!!

Gosa
0

God morgon,

Idag känner jag mig äntligen lite bättre efter min dunderförkylning. Jag ska strax ge mig iväg till jobbet, ska bara få upp dom sista två barnen ur sängen också Obestämd

Sanne, lycka till idag hos veterinären, det ska säkert gå bra ska du se.

Ha en fin dag alla vänner…

Annette
0

Vad mörkt det är ute! Jag skall klippa gräs och trimma i prästgårdsträdgården. Därefter skall jag fortsätta putsa fönster i församlingshemmet. Syföreningen firar 100 år söndag, så då måste allt vara tip top ;) Det är mycket jobb några veckor framåt, men snart skall jag ha en veckas semester och det skall verkligen bli skönt.

Ha en bra dag!

shettismaffian
0

Morrn

Här är ännu fint väder solen tittar fram genom diset men de har sagt regn här med.

Idag blir det först att få ungarna till skolan något de inte har lust till , de hade studiedag igår.

Sen blir det till stallet och försöka laga sulkyn, och förhoppningsvis hinna köra en tur innan regnet.

Ha en riktigt bra dag

[Anna-N]
0

God morgon från ett kylslaget Dalarna!
Vi har - 4 grader nu men solen skiner så vi får hoppas på ytterligare en vacker dag!

Ha en bra dag! Skrattande

Trine
0

Go kväll alla!

Idag har det verkligen varierat i vädret, imorse var det -5,5 när jag vaknade sen har det varit soligt hela dan, har pysslat med mkt ute tagit bort det sista i trädgården, klippt gräset för sista ggn mm. Nu är jag nyss inkommen från en körtur med Trine , Wilma red Cissi. Började regna när vi var halvvägs på turen så vi blev lite våta…Obestämd..

Ha en bra kväll …