Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 677 ggr
Mulla
0

God Morgon 2008-10-03

Gomorron..!

Nu har jag varit och lämnat pojkvännen på Statoil, jag har ju ingen egen bil så jag lånar hans så får han åka ihop med en annan. Oskyldig

Börjar jobba 10 idag men vill inte lägga mej nu ifall jag inte vaknar så det blir att plocka lite här hemma tills det är dax att åka! Kommer bli en låång dag på jobbet idag.. Kommer antagligen jobba till ca 21 ikväll för då är det kväll för hästarna.. Men det finns ju alltid något att hitta på mellan mockningarna, fodringarna och ridningen..

Hoppas det blir bättre väder på dagen än det ser ut och bli just nu för här är det regn i luften och inget roligt hästväder över huvud taget..

Ha en bra dag! /Malin

sanne
0

God Morgon

vi har haft lite sovmorgon här..då jag har tagit semester idag, ska till läkaren igen o höra vad hon säger om min rygg.. Sen idag ska vi åka o ultraljuda vårt sista sto..det ska bli spännande o se om hon är dräktig ändå..

Ikväll ska familjen ut o bowla, fira "pappa" som fyller 35 i helgen ! ska bli jätte kul :)

ha en bra dag allihopa !

polgara
0

Gomorron!!!

Här har det åskat o dundrat rejält i natt. Nu är det mulet men regnar inte, det hänger i luften dock. Ska snart bege mig till stallet o ta hand om hästarna, mocka osv.

Har inget planerat för dagen i övrigt.

Dessutom har vi sorg i familjen, vår älskade Leo har lämnat in.

Leo var en av familjens ödlor. Nu har vi bara en kvar.

R.I.P Leo

Ninnii
0

God morgon!

Här är det kallt nu på morgon så det blir att starta en brasa. Idag ska det packas transport och fixa iordning Bill.

Vi har våran sista tävling KM, i morgon och på söndag. I morgon tävlas det i dressyr och precision sen på söndag är det maraton.

Det är första gången vi har ett KM på två dagar och med maraton så det ska bli jätte roligt.

Ha det så bra idag!

zettan
0

God morgon

Lite sovmorgon är de här också. Men börjar jobba vid 10. Idag blir de stallet efter jobbet. Har lite att förbereda inför Anders Eriksson kursen med Lee i morgon. Ska bli kul att träna för honom igen. Både nyttigt och lärorikt.

Ha en bra dag alla

#1 Hoppas det går bra hos läkarn idag. Håller även tummen för att hon är dräktig.

VeronicaP
0

God morgon , sitter på hotellet i Bromma och har ätit god frukost och ska snart bege oss iväg till banan och ut och gå med Jasse lite, hon ska värmas vid 13 tiden och loppet går 14.45 , sen så ska vi väl åka till Croneld och hälsa på ska även åka inom Cattis (hörde jag av Croneld i går) och titta på hennes hästar.

Ha det gött

Ps här är det soool idag :-)

Hanna-D
0

#5 Klart att det är sol - ni är ju i Stockholm! Flört

Kris_J
0

#5 Hälsa barnen i klanen, lycka till!Guld i mun

Veritas odium paretFörvånad

VeronicaP
0

#6 Yapp men det regnade ju ute i Roslagen ;-)

#7 Tack tack . Amandas häst var lite väl het igår så det blev lite många galopper *S* men någon gång ska ju vara den första gången för det också , hon är ju inte van vid att stå inne på natten ju .