God morgon 2008-10-07 (1)
Good morning!!!
Här är man nyss hemkommen från jobbet, tog vägen om stallet o fodrade hela bunten o släppte ut stona i hagen.
Ska snart krypa ner under täcket o sluta mina bruna. Bara se till så ungarna kommer iväg till skolan.
I eftermiddag blir det stallet, ev putsa lite läder oxå
Ha en fin höstdag allihop!!!
God morgon!
eller kanske man ska säga god natt och sov gott! Det verkar som att det tänker bli en riktigt fin höst dag idag. Vilken "tur" att man är hemma med sjukt barn så att man blir sittandes inne hela dagen. Typiskt! Har man tur så kanske man kan få lite hjälp på eftermiddagen så att man kan få ut och köra en liten vända i det fina vädret.
Ha en riktigt härlig dag idag!!!!
God förmiddag!
Idag åkte jag med min dotter till dagis och ska hämta henne innan lunch då vi åker till mormor och äter lunch.
Träffade på min kusin som lämnade sin son på dagis och fick se deras lille flicka som de fick för 1 vecka sedan. Å det är så mysigt med bebisar. Ibland undrar man om man inte ska ha ett barn till.
Tänkte ta en tur med Bill i eftermiddag så han får röra på sig lite.
Ha en bra dag alla!
God middag!
Sitter och väntar på att Kålpuddingen i ugnen ska bli klar så jag kan åka till Företagscenter med paketer sen. Mycket paketer blir det att posta varje vecka när man har "postorder" ;-)) Måste hinna ta tag i en massa andra saker också innan affären öppnar. Kanske skulle hinna köra ett varv med "plåttaxen" då det är rätt välbehövligt just nu. Jaja, det är ju värdsliga saker ;-)
Ha en fortsatt bra dag!
Amor vincit omnia