Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 453 ggr
Pernilla77
0

God morgon 16/9

Idag ska Emelie döpas, så vi har lite att stå i. Men det ser ut att bli en fin dag här i Norsholm (Norrköping)

[Anna-N]
0

#0. Hoppas det blir en fin dag, för er!.

Här har det varit rysligt kallt i natt bara + 2 grader. Brrr!. Men man får glädjas åt soliga och varma dagar. Det underlättar när man har en del pyssel att göra ute innan vintern.

VeronicaP
0

God Morgon idag ska vi in på travbanan och göra lite snabbjobb med My och Dee , kolla lite om vi ska ändra lite på käk och sådant. Sen passar jag  på att tvätta Dee samtidigt så har man ju bara en kvar att tvätta här hemma sen .

RebeckaSvensson
0

God morgon!

Kallt här oxå, bara 4 grader nu. Ser dock ut att bli soligt idag iaf.
Ska in till stan i eftermiddag med en kompis och kolla på kläder. Annars står pluggning på schemat.

Pyttis
0

God morgon!

Ännu en strålande soldag men BRRR det var FROST -1 kl. 06.00, så nu vet man att det är höst iaf.

Sista? gräsklippningen ska göras på fm sedan "bara vara"Cool

Tigrou
0

God morgon!

Första frostnatten hos oss brrr brrr. Har börjat fixa inför dagens Öppet hus för alla hästägare, ska ha tipspromenad, mat, kaffe, lekar mm

#0 Ha en trevlig dopdag!

RebeckaKihlberg
0

God morgon!

Här är det faktiskt inte så farligt kallt.

Idag blir det barnkalas för hela slanten, min systerson fyller 3år…

Lauth
0

God morgon.

Här blir det bara förberedelser inför Frillesås imorgon. Tvätt och packande. Åker ju vid 3-tiden i natt. Jippie…

susanne-s
0

Vaknade till första frosten! Gräset var alldeles vitt, men nu skiner solen och det är varmt och skönt. Målar stallet …

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Tigrou
0

Phu! nu kan man andas ut igen. Det blev en lyckad dag med hästägarna. Men det är inget att rekomendera att serva 25 personer med mat och kaffe, rätta tipspromenad och ta hand om sonen på snart ett år. Skönt att kopla av här en stund.Glad

I morgon börjar planeringen för nästa helg Leo fyller då 1 år och det blir kalas både lördag och söndag, för vi har så stor släkt på bägge sidor.

Ellinor Johansson
0

#0 Lycka till på dopet.

Pernilla77
0

Nu är Emelie Kristina döpt, vädret var kanon och smörgåstårtan god. Trevligt sällskap. Många fina presenter. Nu kan jag koppla av och bara slappa.

# 1 och 10 Tack så mycket

RebeckaSvensson
0

#11 Vad skönt att det gick bra!

Hanna-D
0

God kväll.

Dagen har tillbringats på jobbet som till min glädje införskaffat en massagestol, det gjorde fruktansvärt ont men jag var som en ny människa efteråt.

Det är oftast kul att vara hästägare, i dag är tyvärr inte en sådan dag… Suck.