God morgon!!! 2008-10-08
God morgon!!!
Idag blir det stallet mest hela dagen. Ska grejja med blivande lösdriften, så vi kan ta den i bruk så snart som möjligt. Boxarna ska mockas oxå, o göras iordning för kvällen.
Ha en fin höstdag allihop.

#0 du hann först 
God morgon!
Här är de rätt skönt ute. Jag har tagit en promenad med hunden. De blåser lite grann idag. Men inte kallt. Idag så börjar hööks sin flytt. Så de blir väl att packa ner en massa saker idag.
Sen efter jobbet blir de stallet. Hästar ska motioneras och unghästar ska tas hand om. Fölis växer och har nu börjat sova utan mamma på natten.
Ha en bra dag alla

God morgon!
Här skiner solen över det frostnupna gräset, det var till att skrapa bilrutan innan man kunde åka till stallet nu på morgonen, huga.
Hästarna har fått sin morgonkoll med påfyllning av vatten och allmän koll, idag ska fölis få komma in och bli lite ompysslad, utan mamma. Hon är riktigt duktig på att lyfta hovarna och att stå stilla. Annars blir det en alldeles vanlig dag med tvätt och disk och lite städning på schemat, visst låter det kul…
Morrn !
Här är tröttigt och segt idag. Är inte riktigt van än att jobba efter att ha pluggat några år, sen att cykla till och från är inte heller nått jag gjort på ett tag.
Idag är jag iallafall ledig och ska till stallet och fixa idag, vädret ser ok ut så det blir nog att ta ut dem på en kör tur idag.
Ni får ha en bra dag allihop
God morgon!
Här är så dimmigt så man ser inte en meter framför sig. Det kommer nog att bli en fin dag. Två dagar med trädgårdsarbete så nu ömmar kroppen. Jobba som vanligt sedan ska jag försöka hinna köra Balotte i eftermiddag. Hon är otroligt duktig och lyhörd.
Ha en bra dag alla!

Här är en underbar, dimmig morgon med löfte om sol. 
Natten har varit kall och vantarna åkte fram i dag.
Väntar på att veterinären ska ringa en av dessa dagar för att ha tid att komma och kolla mina 2 tjejer. Misstänker skarpt att det blir så att jag måste köpa ett föl/unghäst som kompis till fölet som kommer hem i början av 2009. Kan ju inte ha henne ensam.