gonatt 16/9
Nu tackar milla för idag och går och lägger sig.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

REDAN!

Sov så gott och Lycka Till imorgon!
#1 usch ja jag är trött och har ont och har tagit lite luriga piller så det är bara att hoppa i säng
#2 tackar!
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Jag önskar att jag hade haft möjlighet att åka med ner och titta i morgon. Det var snubblande nära att jag löste det, men nej, turen höll inte hela vägen!
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Jag hade också velat åka, men jag har ju varit ute och rännt så mycket ändå….Undrar hur långt det är till Gråmanstorp
.

Nu går jag också och lägger mig. Måste orka väcka ungarna i morgon, 2 av dom är tvungna att följa med till frillesås. Tyvärr fick jag inte med mig någon som hjälper mig med häst och barn, alla blev plötsligt upptagna, men det brukar gå bra ändå, vad vi än hittar på. Minstingen kunde iaf stanna hemma, hon får åka med pappa på jobb..
Hoppas att jag inte har glömt något till i morgon, men om jag får med mig häst och träns och mina kläder så är jag nöjd. Hästen är REN iallafall, och står inne och väntar.
Godnatt.

Hade varit kul åka dit och titta..
#6 Lycka Till!

God natt millan och ni andra med , själv ska jag iof inte lägga mig ännu , vi behvöer ju inte köra så tidigt till Frillesås ju .. Skönt *ler*
Lycka till alla i morrn och vi ses …