äntligen skodd!
Nu är Pysen äntligen skodd! Vi hade ju lite svårt att hitta en hovslagare ett tag. Han blev rädd när våran vanliga hovslagare skodde honom så jag försökte hitta en ny, men i fredas ringde jag honom och igår blev Pysen skodd!
Vi verkade honom själva så själva skoningen tog bara en 30 min! Han stog så stilla å fint! Jag är så stolt och glad nu! Nu kan jag börja träna igen också!!!
Å vad roligt! Hoppas ni får buskul nu!
åhh, Dolly på med skodd . Blev det för en vecka sedan och hon är mkt mer framåt och det är mkt roligare att köra nu :d
Hoppas duoch Pyzen får det kul :D

Visst är de skönt när dom piggnar till. Har båda mina ston skodda och de märks verkligen hur glada dom blev.
#0 Vad kul for dej!!
hmm undrar om jag borde sko min? Hon verkar inte öm eller nat bara slö och vill inte ga hemifran sa mycket…ska tanka pa det nar jag kor mer.

Vi skodde också vårt sto, på framhovarna, och det tyckte hon om! Hon blev mycket piggare under ridturerna och var inte alls bekymrad över att gå på grusvägarna.
Ja, det gör verkligen underverk med skor! Nu ska vi ta det jättelugnt så inte ömfotandet kommer tillbaka, men det blir nog kanon!!
min lilla ginny e med mkt piggare o mer frammåt sen hon fick skor.. man märker verkligen skillnaden på ponnyn..

Min blev oxå mkt mera framåt sen han fick skor! Vågar liksom länga mer på stegen å så! Härligt:D

min blev oxå "piggare" ville inte alls galoppera alls innan nu faller han över i galopp självmant o har inga problem alls att galoppera längre :P
Kör någon här med sulor? Jag ska sätta på min det, har får så ont i fötter när när han går på stenigt fast han har skor. Lite känslig i strålen. Vi ska slå på det vid nästa skoning förhoppningsvis. Måste vara perfekt i vinter också, inga styltor!

Kör med sulor på vintern!

Min hovslagare är inte så förtjust i sulor eftersom miljön under inte blir så trevlig.