Tidningen har kommit!!!!
Nu har tidningen kommit, den är jättefin och otroligt tjock nu ser man verkligen fram emot härlig läsning i helgen!!
jag har inte fått ngn än
hoppas den kommer idag
Ja, jag har också fått den idag! Den ser VÄLFYLLD ut! :-)
hur tidit får NI posten????
Jag är glad om min kommer före 12…
Men nu måste jag springa ut och kolla, kanske, kanske är dom tidiga idag *tveksamt*
#3 jag bor på landet men får posten redan vid 9.30-tiden, visst är det otroligt lyxigt? :-) Vi bor väl i början av lantbrevbärarens runda…
Jag får också posten 9:30 med lantbrevbäraren. Visst är det lyx!!!
Min lilla kille står omnämd ang. köping utställningen, jättekul!!
#5 Vi satsar väl för ett omnämnande i nästa tidning också, eller hur?!! 
Hur många sidor?
Veritas odium paretFörvånad
#4#5 verkligen lyx!!!!
*suck* min brevbärare är rädd för skogen tror jag.
Men, men den kanske kommer lagom till middagen, bättre sent än aldrig

Gud, vad ni ljuger! Jag har inte fått nån tidning… 
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se
Det hade varit underbart med en shettistidning nu när man är sjuk och allt, hoppas den är med posten!
lurvponnyn.vimeddjur.se
Hit har den också kommit.

dumma brevbärare skynda dig. Får vi post innan 15 ska man vara glad. Segaste brevbäraren i stan.
Jag har fått min!!!

Här var lådan tom… men posten brukar komma mellan 14-17 någon gång, den som väntar….
#14 Oj vad sent ni får er post!

japp, här åker lantbrevbäraren sent.. o vi ligger väl typ sist…:)men den kommer väl förhoppningsvis ivf !!

Det blev trevlig lunchläsning idag
.

Här damp tidningen ner för en timme sedan 
Nu damp den ner :D
lurvponnyn.vimeddjur.se
nehe här ha den inte kommit o kommer inte o komma idag heller
kommer väl antagligen imon då

*längtar hem*
Fick den idag!

Här har den också kommit.
Kristin det är 131 sidor typ

Så ja !!! nu har den kommit :)en helt otrolig tidning vi shetlandsfolk har :)
tidningen kom vid 14-draget, redan läst
#6 Jajjamensan visst gör vi det!! Jag kommer på mötet också den 18 oktober, vi ses då!!

Det bästa med denna fina tidning är att den blir bättre ju äldre den blir. Jag läser nog mer i dem när de blivit lite äldre. Det är så roligt att plocka fram dem och se hur förfäderna till dagens ponnyer såg ut och presterade.
#27 Ha ha, precis så gör jag med!! Jag har också gamla Ridsport från 70- 80 som jag kan bläddra i hur länge som helst.

#28. Ridsport Special från 80-talet med reportage från Annika Strindgård
. Den hänger inte ens ihop längre. Eller Vår Ponny. På den tiden kunde man hänga med bland alla ponnyraserna, det är värre nu när denna tidnong inte längre finns.

Har redan gått igenom tidningen från pärm till pärm… Oj vad mycket där finns att ta till sig! Jag håller med om att den bara bllir bättre och bättre!
Men var har uppgifterna om Kompis Birger och Jozo tagit vägen i referatet från Nossebro? Om jag inte minns fel vann Birger den klassen med 43 p och Jozo var god tvåa med 42 p, eller stämmer inte det? Jag tittade särskilt efter det för jag blev så glad för deras skull.

#30. Birger och Jozo var inte med i Nossebro, det var i Vartofta de fick resultaten du nämner.

Det förklarar saken! Tydligen har jag inte läst noga tillräckligt … ska genast reparera det!
Tack och ha det!

Eftersom jag har ett jobb med mycket väntade så satt tidningen perfekt idag mmmm.