Stalltäcken säljes
Hej! 
Har tre stycken fina täcken att sälja då jag inte har användning för dem.
På denna bilden är det ett jättefint, litet stalltäcke som aldrig är använt. Tyvärr är det för litet (storleken är lite drygt 70cm) för min ponny så det är enbart därför jag säljer det. Det har två bogknäppen, dubbla bukgjordar, bensnören samt svanssnöre.
Jag köpte det för 500kr och kan tänka mig att sälja det för runt 400kr.
Säljer även två fleecetäcken. Ett sparsamt använt blått täcke, märke HORSE i stl 85 med bogveck, dubbla bogknäppen och bukgjordar samt svanssnöre. Pris 150 kr.
Sista täcket är ett brunt fleecetäcke i stl 85 från Börjes. Täcket är oanvänt och ligger kvar i sin förpackning. Pris 100kr.
Nedan kommer några bilder på täckena. PM:a gärna vid intresse! 

Har du provat täcket på första bilden? Ser ut att vara en väldigt djup skärning? Eller är det bilden kanske som är missvisande?
Delad glädje är dubbel glädje :)

Det är nog bilden som visar det så, tycker inte att det är någon större skillnad på det jämfört med andra. Har provat det men det är för kort i ryggen för min.

Om det svarta täcket är 70 cm långt så är det nog 70 cm högt också.
Synd, annars hade jag slagit till direkt! Var hittade du täckena från början? Har aldrig sett 70 cm i Sverige förut.
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se

Det är 50cm högt så det fattas allt 2dm till att vara lika högt som brett 
Jag köpte det på scandinavium för några år sedan i tron om att det var st 75 fast det var ju några cm mindre. Har inte haft hjärta att sälja det innan då jag tycker det är så fint men jag har ju trots allt ingen användning för det.

Putt

Putt