God morgon 9 oktober
God morgon
Idag regnade de lite tidigt på morgonen här. Men nu verkar de vara uppehåll. Har precis ätit min frukost macka och tänkte kolla mejl innan jag åker till jobbet. Hööks håller på och packar för fullt. För på Måndag räknar dom med att vi ska vara igång i våra nya lokaler
Till kvällen blir de hästar för hela slanten. Hösilage kommer idag. Dock blev de mkt dyrare än vad vi tidigare betalt. Nu kostar de 2,15 kg. Är de dyrt?
ha en bra dag alla

God morgon!!!
Här är det lite nulet nu på morgonen.
Försöker få upp lillgrabben ur sängen, han är liiiiiiiite trött idag.
Stallet mest hela dagen blir det o i eftermiddag ska jag åka bort.
Försöka dra lite med snabeltaxen o golvmoppen lite oxå.
Ha en trevlig höstdag allihop!
Morrn !
Här är grått och kallt, försöker få ner ungarna till frukost innan skolan.
Ledig idag så det blir stallet, mocka och fixa där. De är ju bortresta och då tar vi inakorderingar hand om allt. Skönt och fixa allt själva.
Här skulle snabeltaxen och mopsen också behöva komma fram och städa upp efter de andra 4 och 2 benta i detta hus. Fattar inte hur hundarna kan fälla fortfarande den ena har fällt t o f sen i juni.
Nej bäst och sätta fart så man kommer till stallet fort.
Godmorgon!
Har precis kommit in från stallet. Ena ungen är uppe och i skolan, dom två andra ligger ff och trynar i sina sängar. Dom har fått ledigt idag, vi skall under fm åka till Stockholm och Globen.. Highscool Musical on ice… Det var dax att låta tjejerna få göra annat än åka på hockey men som Tur är så är det lite is med iaf. På lördag ska jag iaf till Skå (??) i Stockholmsregionen (är inte så orienterad av Sthlm) där sonen och hans hockeylag ska spela final mot Huddinge Tigers.
Här spöregnar det idag, hästarna får stå inne lite längre än vanligt då vi kommer hem sent ikväll…
Ha en bra dag alla! //ESå
God morgon!
Urtråkigt väder idag med en massa regn. Då får man väl ta tag i en massa "innegöra" idag då
Nu ska jag taen kopp kaffe och fördjupa mig en stund i min nya bok. Har blivit en riktig bokmal på gamla dar
Men det är bara en speciell genre som gäller.
Amor vincit omnia 
#3 Skå ligger ute på Ekerö/Färentuna. Lycka till i matchen! 

Go morgon
Har fått två av stona UL på morgonen. Båda dräktiga, samtidigt blev alla vaccinerade.
Ska iväg med sista stoet kl.14.00 tyvärr tror jag inte hon är dräktig. Men vill veta.
#6 Grattis igen! Jag är nog nästan lika glad som du 
God förmiddag!
Har inte sovit speciellt bra. katten började föda i går kväll när vi gick och la oss. Nu på morgonen vra det 1 levande och 1 död. Mne jag tycker fortfarande att hon är tjock, som det seer ut att det finns fler kvar. Nu på förmiddagen så ska jag och Matilda i väg och äta lunch hos min mamma, så Peter kan få det lite tysst när han sover(natt arbetare). Matilda har inte lätt för att vara tysst men hon försöker när man säger till henne, men sen är det glömt efter 2 sek
Sen ieftermiddag åker vi upp till stallet och ska tömköra Bill.
Ha en bra dag!

God förmiddag!
Här är det gråmulet väder med småregn, inget roligt väder alls.
Nu ska jag ta mig en kopp te och en smörgås för jag har precis kommit hem från dagens träning, sedan blir det att dyka ner i tvättkorgen, vädret tillåter inte mycket mer, tyvärr.
ha det gott
Goddag!
Förkyld, hur tråkigt som helst. Trots att det är lite mulet ute så är vädret mysigt, bara man har jacka och mössa på sig.
Gick bort till James med Tuffa och släppte över honom och Sturla till flickorna, Plaza fick in en riktig blänga på James men det var mest hans stolthet som blev sårad (får faktist bjuda på vitt vin och räkor innan man "pangar på") Han hälsade även på kalvarna och det verkade gå bra.
Ha det bäst!
lurvponnyn.vimeddjur.se

God kväll. Superglad, även sista stoet var dräktigt. Full pott iår här hemma.

#11 Grattis! vad glad jag blir för din skull 

#12 Tack. Hoppas det är en fölis i Ankans mage också.
Go kväll!
Blir så trött på folk ibland… Gick över torget i dag för jag skulle göra ett årende på stan. Går för bi en vanlig 'svensson' mamma med sin son, kanske 6-7 år gammal. Han tog upp en pinne och börjar leka lite med den, då utbrister mamman, "sluta håll på med den där, sånt gör bara negerbarn" Gissa om jag blev paff över att höra sånt! Inte undra på att samhället set ut som det gör med tanke på vad barn hör hemma i hemmet…
Grattis Ingrid till dina dräktiga ston!
Delad glädje är dubbel glädje :)

#14 Tack. Vilken replik. Kommer att fastna i minnet och användas som skämtreplik, t.ex. om man vispar lite med spöt på utställning…. 
#15 Men Ingrid