God morgon 10 okt
Morrn morrn
Här så rullar morgonen på. Ska snart åka till jobbet. Se hur mkt de hann flytta igår kväll. För jag tyckte vi tömde rätt mkt ganska fort igår. Så vi får se. Hoppas på att man får komma upp till dom nya lokalerna och titta lite idag. Vore himmla kul.
I eftermiddag blir de pållarna. De ska motioneras hela bunten. Frisserade dom igår så nu är du höstfina =)
ha en bra dag alla

God morgon!!!
Idag ska jag göra ingenting mer än stallet. Hästar som ska pysslas med osv. Fölen ska få manar o svansar urborstade ordentligt, de börjar få dreds.
Sen blir det väl o grejja lite med lösdriften så den blir klar nån gång
Ha en bra dag allihop!!!

Sista arbestdagen sedan har jag en semestervecka
. Det skall bli skönt att få en paus i det enformiga lövkörandet.
Bäst att åka så man kommer hem någon gång.
Ha en bra dag!
Mörrn !
Här är man trött i dag. Även ungarna är trötta de försöker ligga och dra sig in i de sista. Tror det är vädret som påverkar oss.
Här ska man försöka få iväg barnen till skolan, sen ska jag själv till stallet innan jobbet. Sätta på regntäcken om de blir mer regn då de igår var dygnsura då de släppts ut utan täcken allihop, t om konvalecenten stod dygnsur och frös. Jaja de ordnade sig iallafall.
Försöka hinna motionera skrutt lite idag me ser fram emot Halloween utställningen som närmar sig.
Ha en riktigt bra dag
God morgon!
Strax ska jag hoppa in i duschen coh sen köra dottern till dagis. Hämtar henne 11.30 då ska vi till mormor och äta lunch. Sen börjar jag jobba 16-21, ska bli roligt.
Ha en bra dag!
God morgon!
Idag tänkte jag undvika att lämna sängen, ska lyssna på lite talbok och läsa tidningen. Skulle egentligen ut och ridit med min bästa vän idag men det fick jag ställa in :( James ska ändå få en riktig mysstund idag!
Ha det underbart!
lurvponnyn.vimeddjur.se