Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 636 ggr
Annette
0

Mikael Persbrandt

Jag är less på allt val på TV. Som tur är går det en film på TV 4 med Mikael Persbrandt. Sista kontraktet heter den och börjar 22.15. Är den dålig så har man åtminstone något att vila ögonen på.Flört

RebeckaSvensson
0

Då får man kanske ta en titt på det programmet. Dvs om jag inte sover då.

Pyttis
0

Tack för tipset! Kommer mig sällan för att kolla in vad "dumburken erbjuder"Flört

JMax
0

Är Persbrandt med så måste man ju kolla…Kyss!!!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Cattis
0

Tycker ni verkligen att han är så attans snygg? Förvånad Räcka ut tungan

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

RebeckaSvensson
0

Japp, det är han. Men, förtillfället så är han för skäggig i filmen.

Annette
0

#4. Jaaa. Vad har du för karlsmak då?Flört

Cattis
0

#6 Inte samma som ni tydligen :-P

En mkt läcker karl är med i Sweet Home Alabama, som går idag eller i morgon eller nåt.

/Cattis

Annette
0

#7. Han är inte dum han heller! Den filmen är för övrigt mycket bättre än den med Persbrandt. Men den började 21.00.

VeronicaP
0

#7  Håller med dig Cattis en riktigt go läcker bit där eller där var mer än en som man kunde lägga ögonen på *S*

Snart börjar ju Greys antatomi (eller hur det stavas) igen , är ju så man längtar nästan efter att ha sett han idag Räcka ut tungan

Cattis
0

#9 Inte han - isch! Flört Den ljushåriga! Vad heter han… Åååh, jag kommer inte på det!

/Cattis

VeronicaP
0

#10 ånä två godingar båda två ju *S* kan man ju välja om man vill ha en mörk eller en ljus *S*

Cattis
0

Ha! Hittade det!

Josh Lucas!

/Cattis

Cattis
0

#11 haha, låter som du pratar om choklad o inte om snygga karlar!

/Cattis

VeronicaP
0

mm han är allt en goding så tål att smakas på *S* ..

haha är inte karlar godis eller chocklad då ;-)

jojjehanna
0

jag FÖRSTÅR INTE er som gillar MP. Han ser inte bra ut i mina ögon och är dessutom obehaglig tycker jag. Verkar vara så att antingen gillar man honom skarpt elöler inte alls, jag hör till den sista gruppen.

Linnah
0

Men herre… Vad är grejen med heterosexuella och gangstertyper?! Mikael Persbrandt är bara obehaglig och en sån som kvinnor tror att de ska kunna "förändra", eller att han ska vara så otroligt spännande. Förmodligen är han hur trist som helst hemma, eller så är han helt enkelt förjävlig att leva med.

FredrikN
0

det roliga i kråksången är att om vi karlar börjar diskutera hur snygg en tjej är som döms vi direkt för det.

Annette
0

#16. Hemma vill jag absolut inte ha honom! Det räcker att se honom genom TV:n. Men jag tycker att han är snygg, fast på sista tiden har han sett lite för töntkammad ut i Beck-filmerna.

Den där grejen med att förändra besvärliga karlar har aldrig varit något för mig. Dem har jag gjort mig av med istället.

Annette
0

#17. Vad gillar du för tjejer då, Fredrik? Förutom din fru alltså.Flört

Cattis
0

#17 Åh nej du. Du är välkommen med dina åsikter.

Den stora skillnaden, som säkert sticker i ögonen på oss komplextokiga kvinnor, är att ni ofta anger "blonda-bimbo-tuttlisa". Okej att killar kanske finner det mest attraktivt, men det sticker säkert som sagt i ögonen på de flesta av oss som inte ser ut (eller ngnsin sett ut) på det viset. Kanske lite hotfullt… :-)
Kvinnor klarar konkurrens sämre än män.

Men låt nu höra… :-P

/Cattis

Cattis
0

#16 "Vad är grejen heterosexuella och gangstertyper?! "

What?! :-D

/Cattis

Annette
0

Jag har gett upp. Det beror förmodligen på lathet. Jag tittar mig i spegeln, ser förfall både här och där. Men då tänker jag att vad 17 kroppen funkar till det jag använder den till, jag har fött 2 ungar och jag mjölkade som en Arlako när de var små. Det får duga som det är, så länge jag mår som jag gör.Flört

Linnah
0

#21 Det fattades ett MED. :P

Cattis
0

Fredrik: vi väntar fortfarande! :-)

/Cattis

[Anna-N]
0

#15. Håller med dej, jag. Obehaglig och inte mkt att titta på. Usch och fy…Överspänd matchotyp som verkar enbart dryg.

#17. Jaha, nu ska vi få höra då … Flört

VeronicaP
0

Jag kan tala om att det finne en hel del granna kvinnliga skådespelorskor också ..

Får du gärna diskutera här med *S*

Jag är inte känslig av mig på den delen inte *S*

Sofia_Schultz
0

#4 Snygg och snygg…han är bara sååå COOL!

FredrikN
0

inte glor jag på en film enbart för att det finns snygga skådisar med i den.

sen så anger ju kvinnor ofta vältränade, stylade killar. men det sticker inte i mina ögon. jag är som sagt en småfet hårdrockare. tur att det finns flickor som tycker om sådana också.. eller så tycker de bara synd om ossCool.

Annette
0

#28. Jag tyckte inte du såg det minsta småfet ut i Halmstad.

FredrikN
0

"29 vet alla vem jag är? och jag vet inte vem någon är….

så är det .. alla känner apan men apan känner ingen

Annette
0

#30. Jag tror tom du råkade fastna på min kameralins

FredrikN
0

#29,, det klart,  småfet var kanske en underdrift…

Annette
0

#32. Tvärtom, jag tyckte du såg lång och ståtlig ut.

FredrikN
0

# 33 asgarv… tack det var snäll sagt.