God morgon
Jag och den Supersnabba Hondan skall ge oss iväg till Kristinehamn på läderkurs. Kul för honom, han åker annars inte längre än till Skövde
.
Det blåser som sjutton, bäst att hålla hårt i ratten.
Ha en bra dag!

God morgon!
Ska baka lite idag - kanelbullar och energigifflar. Mmmm!
Dammsuga huset, titta på stall som jag förmodligen kommer att flytta till och köra hästarna står också på schemat idag. Blir det tid över så ska jag plugga. Mamma, pappa och morfar kommer hit nästa vecka så då är det skönt om jag kan vara lite ledig från skolarbete…
Hoppas alla får en bra dag!

God morgon!!!
Idag har jag inget planerat, tar dagen som den kommer.
Ev. åker jag en sväng till Ullared om andan faller på.
Ha en bra höstdag!!!

God Morgon
Här har det ösregnat o blåst hela natten o likaså nu.. idag ska jag fixa färdigt det sista i stallet o ta in stona för natten, nu får det nog va bra ute tror jag allt.. Sen ska här handlas o städas, då det kommer några vänner hit i kväll !
ska försöka få tag på halm idag oxå, dom måste ha i lösdriften..
ha en bra dag allihopa i regnrusket !!
God morgon!
Idag ska vi åka en sväng till Grevagården det är en quartershow där i helgen. Tänkte jag skulle träffa på lite gamla vänner.
I kväll ska jag och ett par tjej kompisar träffas och laga mat occh dricka vin, ska bli jätte skoj
Ha en bra dag i skit vädret!

God morgon
Fy tusan vad de regnar och blåser. Idag hade jag sovmorgon. Hästarna är nog ute med sina regntäcken. Ska åka till dom i eftermiddag. De sägs att de ska bli finare väder då. Så vi får se hur de blir med de. Hade behövt motionera lite hästar. Hade behövt putsa lite läder också. Får nog göra de på förmiddagen. Har ju allt hemma som ska putsas
. En bra film och putsarbete blir nog bra.
Annars händer de inte så mkt här idag vad jag vet. Får se om man får ett städryck. Hade ju inte skadat
Ha en bra dag alla
God Morgon !
Här regnar det och blåser så jag vet inte vad . typ storm?
Ska åka och köra min lilla söta shettis idag , känner mej sådär peppad att gör det i regnet men vad gör man inte för sin lilla ögonsten :D Ska putsa selen och tränset idag med hade jag tänkt men .
Sen blir det en sväng nu på förmiddan till Granngården ska kolla om dom har stalltäcken ,
Hade bra Allihopa i höstvädret (:

God dag!
Här är det strålande vackert idag! Har gått en prommis med hundarna, nu har jag ätit lunch och ska gå ut och ta en ridtur på islänningen. Sen ska jag tömköra Titti en liten sväng. Hon har haft bihåleinflammation och är nu bra, men vi ska ta en liten pytt sväng ialla fall. Ha det gott i höstsolen alla! //Erica
Godkväll
Har kommit hem från jobbet, varit ut med hundarna. Ätit middag nu ska jag bara koppla av lite.
Här har varit rugg väder fram till efetrmiddagen då solen tittade fram en stund men nu blåser det.
Puzz har haft vilodag idag, det behöver hon. Men hon tyckte det var skönt att få komma in och bli borstad.
Ha en trevlig lördags kväll