Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 456 ggr
Charlotte-Aveback
0

God Morgon 15/9!

Äntligen var jag först, för en gångs skull! Glad

Är bjudna på bröllop i Frankrike i morgon, lördag, så vi skall flyta ner dit idag. Hemma på söndag igen. Ha en riktigt skön helg allihopa!

[Anna-N]
0

God morgon!

Solen lyser här idag också. Det har varit en kylig natt, så visst knackar hösten på dörren.
Ja, mitt stallstädande ska fortsätta idag också. Hade inte nog med självdisciplin igår, så klart blev det inte.Oskyldig

#0. Hoppas ni får en härlig weekend!.

Tigrou
0

God morgon jag fullkomligt älskar detta väder!

#0 Hälsa Frankrike. Usch jag längtar dit, bodde utanför Paris i 1,5 år och stormtrivdes. Men jag hoppas ni flyger dit och inte flyterFlört det blir så blött då.

RebeckaKihlberg
0

God morgon!

En heldag på jobb idag…..mer spännande än så blir de nog tyvärr inte.

#0 Ha de trevligt i Frankrike…

Cattis
0

God morgon!

Här börjar vi så smått friskna till - äntligen.

Idag klockan 10 stängs sajten ner en snabbis. Då skall en installation ske på servern. Förhoppningsvis tar detta inte mer än ett par minuter, men kanske lite längre. Bara så att ni inte skriver några lååånga inlägg som kanske försvinner just då. :-)

#0 Ha en trevlig helg Lottie! Flyt lugnt! :-D

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Annette
0

Bra tid att stänga ner på - jag har ändå tusen ärenden i stan.Flört

Skall köpa nya jobbarskor, gå till apoteket, fotoaffären, klippa mig och handla mat till ett snart ekande kylskåp. Får inte glömma att hissa flaggan vid församlingshemmet på halv stång inför en begravning.

Pyttis
0

God morgon

Solen skiner från klarblå himmel efter en kall natt +4.

Ska börja med att hämta en vit liten papegoja (nymfparakit) till ett äldreboende. Snacka om att "kråkan" kommer att bli social!Cool

Börjar även pirra lite, för nästa vecka kommer mina 2 nya tillskott = minitjejer hem till Sverige. SPÄNNANDE och ROLIGT värre!!!!! Räcka ut tungan

VeronicaP
0

Morron på sig , här har jag tagit en liten sovmorgon det var sköönt det *ler*, Vädret är toppen idag med.

#0 Ha en underbar helg i Frankrike och att det blir ett bra bröllop och kul fest ;-) för då kan man ju flyta lite där med ;-)

RebeckaSvensson
0

God morgon!

Pubrunda igår så det är skönt att för en gångs skull inte börja förrän i eftermiddag.
Betkörningen och upptagningen började där hemma igår - jag vill hem!

#0 Ha det så trevligt!

Milla
0

godmorgon, har precis varit iväg och fått mig en spruta hua så ont det gjorde ajajajajaj

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Linnah
0

Morrn! Jag är jättetrött och seg efter att ha tränat 4 dagar i rad nu. Min kropp är redo att lägga sig och dö. I övrigt har jag fantastiskt roligt arbete framför mig - sitta och gå igenom massa leverantörsfakturor från förra året och försöka lägga en budget för årets vinterkonferens… Jag bävar!

Hanna-D
0

God eftermiddag!

Har jobbat hela dagen och sitter nu och försöker samla krafter för att köra ett gäng pållar…

#0 Ha så trevligt! Är inte ett dugg avis Flört

Charlotte-Aveback
0

Jaha, då har vi "flutit" hem igen! Glad Så det kan bli när det är tidigt på morgonkvisten … Flört

Vi hade en underbar helg men jättefint väder! Brud och brudgum svarade rätt så det var väldigt lyckat! Flört

RebeckaSvensson
0

#12 Välkommen hem igen!